2 Eylül 2016 Cuma

Yaz bitti! Hosgeldin Eylul:)

Cok cabuk gecti bu yaz..
Benim icin cok doluydu hergun ayri bir macera...
Okulun baslamasina ikihafta kaldi, thanks god:)
Ama kuzularim dunya tatlisi..
Bu yazda bodrumdaydik..dolu dolu 1.5 ay gecirdik, erim yuzmeyi iyice becerir oldu, suya dalip kum cikarmalar balik yakalamaya calismalar.. Kucuklugumden beri ilk kez bu yaz simsiyah oldum:)) gunde en az 2 saat yuzdum erimle sansliysam 1.5 rekor 3!
İpekde pek geri kalmadi dalmaya calismlaar sirf erim daliyor diye ayak cirpmalar sirf erim yapiyor diye yani anlicagin ipek bayagi kiskanc bir kiz..
Yedigi yemegi giydigi ayakkabiyi beni babasini yardimcimizi herseyi kiskaniyor..ama dunya tatlisi cingoz cok ama cok akilli..hala yardimsiz yurumuyor desem..ama herseyi anliyor her soyledigimi kesinlikle anliyor hatta isteklerini anlatiyor bu arada bodrumdayken 4 dis daha cikardi benim minik kuzum..yani arka azilar haric agzinda birtek kopek disleri yok ve disler inanilmaz buyuk:))
Erimin ruh hali duzelisde..
Muhakeme arttikca yoluna girmeye basladi..hala var ama durtuselligimiz zaten gecmicek omru boyuncada iyi kotu kendini kontrolleyebilsin diye ugrasiyorum..dramaya yazdirdim yaz oncesi eylulde baslicak..
Erim okula baslayinca ipegide kursa goturecegim..sosyallesmek onunda hakki..:))

Hiç yorum yok: