6 Nisan 2016 Çarşamba

Amsterdam

Eweet amsterdamdayim!! Ve cocuksuz!!!!
Cok tesekkur ederim annecim!!!!
Hakkini odeyemem!!
Su anda is sebebiyle buradayim ve bos vaktim var, sanirim calismaya baslamaliyim:)
Gel gelelim gelismelere...
Oglumun okulunu degistirdim bilmiyorum yazdimmi daha once..su anda aciya gidiyor ve bizde buyuk bir rahatlama oldu..sorun yokmu? Elbette var, ama en azindan bir sinifi var iki ogretmeni var ve bir duzeni var bu sinifin bir rutini var..alismamiz kolay olmadi daha okula basladiginin 5. Gunu toplanti yapalim dediler ki ilk on gun full time bile gitmemisti okula..hersey saklanabilir ama davranis kendini asla saklayamaz..saklayamadida zaten..cok ama cok gelismeler oldu subattan bu yana..oglum sinif icinde davranislarini cok daha iyi kontrol edebiliyor..simdi sirada bahce saatinde neyi yapabilir neyi yapamaz nasil ve ne sirayla oynamali bunu ogrenme var..tabi bu daha zor cunku hem mekan hem kisi sayisinin arttigi bir alan bahce..ama bunuda atlaticaz biz..artik cok inaniyorum..
Kardesini cok daha iyi tolere edebiliyor tabii bunda ipegin henuz tepki vermemesi buyuk etken..zaten esas sorunlar ipek teki vermeye baslayinca ortaya cikacak ki bakalim o zaman ne yapicaz..en azindan artik ona vurmuyor bazi oyuncaklarini oynamasina goz yumuyor bazilarini saniyesinde elinden aliyor..
Yuzmeye gidiyor erim ve cok ilerledi:)))
Haftada iki gunde oyun grubuna goturuyorum..iki farkli cocukla oyun oynuyor..sirayi grubu paylasmayi ahengi ogrenmeye calisiyor..ilerliyoruz ewet yavas ama ilerliyoruz..
Tabii bunlar olurken kisiligimizde son hiz gelisiyor..
Sana ihtiyacim yok mevzusu haf safhada..
Ben kendim yapabilirim..kendim alabilirim kendim gidebilirim..gibi..
Babaya ihtiyac max seviyede..onu gorunce kendinden geciyor:)
Bana karsi genelde daha ofkeli cunku ben hep kural hatirlatiriyorum..mecburen..
İpegime gelince..kuzum..
Cok ama cok tatli balli lokum gibi:))
Ve tembel:)
Ne emekleme ne yurume ..en ufak bir hareket yok..
Zamanla saniyorum..guveni arttikca olacaktir diye umuyorum..
Erime asik bayiliyor onu izlemeye..oyunlarimiza dahil olunca inanilmaz mutlu oluyor..kendi kendine cok guzel oynuyor..zaten baskada sansi yok..cunku erimden ona vakit kalmiyor..
Sutu biraktik..gecede emmemeye baslayinca ipek artik sagmak anlamsiz oldu..10 aya kadar emzirdim bir aylikda sutu var dolapta..benden bu kadar..
Bu yaz bodruma gitmeyi planliyoruz..umuyorum yani..bakalim neler olucak..ilk kez ipekten ayri kaliyorum..erimdende bu kadar uzun zaman ayri kalmamistim daha once..
İsteyerek geldim cunku bunalmistim acikcasi..ama cok ozledim onlari...

Hiç yorum yok: