3 Aralık 2015 Perşembe

Aralik 2015!

Ipegimin bir ay once disleri cikti iki tane alt:)))
Oglum dun ilk kez binbir ikna ve guclukle bezi olmadan lazimligina ayakta kakasini yapti:)))))
Bunlar guzel haberler gelelim digerlerine...
Vurma kirma kiskanclik itme saldirganlik iki saniye yerinde duramama asla soz dinlememe gecenin bir yarisi uyanip sinir krizleri gecirme hickimseyi uyutmayip kendide uyumama acayip hastalanip onca haldizlige ragmen bu davranislari sonlandirmama...
Iki cocugumda hasta..
10 gun oldu..
Erim antibiyotik iciyor ilk kez..
Ipek oksurmekten kusuyor..
Beni hic sormayin..
Ikisinide cok seviyorum yere goge koyamiyorum ama cok yoruldum be arkadas...
Gectigimiz pazar gunu ayni anda kustular ewet ayni anda..
Nasil ayarlandi ayni an..nasil denk geldi bilmiyorum..
Bu gunler gecicek biliyorum..ne olur bir an once gecsin..
Yeni yil geliyor..tek bir dilegim var yo hayir iki dilegim yooo uc:)))
Once saglik
Sonra oglumun davranis bozuklugu 
Sonrada kocamla benim iliskim..
Hepsi iyi olsun daha iyilessin dahada baska birsey istemem!


Hiç yorum yok: