29 Nisan 2015 Çarşamba

Neler oluyor kuzucuuuumm??

Neler yasiyor? Nasil yardimci olabilirim? 
Elimden birsey gelmeyince hissettiklerim...
Anne olmak ne kadar zormus...
Allah dermandiz dert vermesin hastalik vermesin..ama inanki oglum su haline icim sel olup akiyor...
Sorun ne anlayamiyorum?
Sorun ne bilemedigim icin cozum bulamiyorum...
Duzense..ayni sekilde devam ediyor..
Oyunsa reddetsende oynamayi devamli deniyorum..
Okulsa? Hergun soruyorum heme sabah hem alirken seni..
Bakicimi? Bu kadar baglanmani anlamiyorum hadi baglandin..anne baba anane hepimiz seninleyiz..kabullenmelisin artik..bir ay oldu...
Sana iyi gelsin diye yuzmeye baslattim seni..yinede vurma ofke tuhaf simariklik bunlari asamiyorum..konusuyorum kendimi dinletemiyorum..
Sevgimin ilgimin yetmeyisini hissediyorum..neye ihtiyacin var inanki bilmiyorum..acayip uzgunum..anlatamam..

Hiç yorum yok: