24 Mart 2015 Salı

İntiharin esigindeyim!!

Erim tam anlamiyla zivanadan cikmis durumda..devamli olarak bagiriyor agliyor atiyor savuruyor parcaliyor yikiyor veya dokuyor..ozellikle son bir haftadir enginlere sigmiyor tasiyor..bende su anda tam tamina 31. Haftamdayim ve deli gibi buyuyen karnim kocaman popom muhtesem selulitlerim hep beraber mutlu mesut yasiyoruz🌋
Ben haric kimsenin ikna edemedigi veya kabul ettiremedigi oglum kardesi dunyaya gelince nasil bir ruh haline girecek??
Evdeki degisiklikler son surat devam ediyor..ama guzel oluyor😉
İki gun sonra Erimin yeni esyalari geliyor😃😃
Evdeki kadini degistirmem an meselesi..hicbir isime yaramadigi gibi yanlizca asik surat dolasan 100 kg bir kadin sinirlerimi iyice bozuyor..bir an once gitsin istiyorum..bir an once..erkek cocuk bakmis, sabirli biri varsa alayim yoksa gitsin..

Ewet o dedigim iki gun gecti ve oglumun yeni mobilyalari geldi...ben cok begendim:))), ve fakat esyalar vok yeni yapildigi icin mobilya kokusu var😁yani oglusum yeni yataginda yatamiyor...koku ciksin diye penceregece gunduz acik...ama oyle hemen olacak gibi durmuyor...dun ikea ya gittim kocaman gobegimle..erime masa sandalye aldim oyuncak duzenleyici aldim..birde salincak alicaktim fakat kalmamis acayip uzuldum...memo amerikaya gidicek oradan bakicam artik..bugun aldigim ikealari kurma gunu..yogunuz yani:)), ve gun sonunda yorgun olacagiz;)))

Hiç yorum yok: