3 Ocak 2015 Cumartesi

Zaman geciyor iki oglumda buyuyor;)

Pekala biri 2 yas 2.5 aylik diger henuz karnimda 13 hafta gibi tam emin olamiyorum cunku son regli tarihimi bilmiyorum..epeydir yazamadim cok sey oldu cunku.. En onemlisi oglum hastalandi:( once hafif bir bronsiolit yasadik tam iyilesirken anlamadigim viral sandigimiz bir ateslenme yasadik.. Gogsune bitmeyen gecmeyen bir oksuruk yerlesti:((, karaturp bal, keciboynuzu..gogsune bal kararbiber surmek felan falan deniyorum gecirmeye calisiyorum..iki hafta okula gitmedi cok ozledi kuzum..bu arada sirtimdan kucagimdan inmiyor..geceleri cok uyaniyor..bugun farkettim ki arka azi disinin biri cikiyor en nihayet:) son dort disten biri geliyor yani🎉🎊
Bu surecte buyudu benim oglum..sanki akillandi bi;)
Bezi birakma denemesindeyiz bu gunlerde, isemedigi yer kalmadi:( cabaliyoruz bakalim...lazimliginin aynisindan okulada aldim iki gundur orada altina yapiyordu kuzum:(, umarim yatin farkli olucak..
Yeniden isim ariyorum..erkek ismi..cok zor..kiz icin aklimda bir suru vardi..erkek hic yok..any suggestions??

Hiç yorum yok: