3 Ocak 2015 Cumartesi

Tuvalet egitimi 2. Posta

İnat bir cocuk oldu..bildigin ruh hastasi
kivaminda, devamli agliyor herseye ama istisnasiz herseye hayir diye itiraz ediyor, mutsuz ve enerjisi cok..
Ocak ayi boyunca okula yollamayacagim, hastaliktan basi kalkmadi son iki ayda, takriben 7 kez gittik dr a, bu ay bi oturalim bakalim evimizde..
Yeni bebekle evde duzen komple degisiyor, sigamiyoruz bir kere herseyden once, tadilat olucak evde..useniyorum nasil olacak...
Bebegim kiz:))))))))) bir hafta oncesine kadar erkekti sonra kiz oluverdi:)) once bi afalladim cunku erkek bebek fikrine cok alismistim ama sonra nasil mutlu oldum:))) minnosum ipegim benim:))) ewet adi ipek:) ipek gibi olsun benim guzel kizim.. İpek omerbeyoglu
Hosgeliyorsun dunyamiza,
Seni simdiden cok seviyoruz minicik kizim benim,
Huysuz erime bakma sen,
Cok mutluyuz biz aslinda
Kuzularim birdi iki oldu, biri erimim yakisiklim canimin ici digeri ipegim balim benim:))))))

Bu arada artik tamamen konusuyor, asla kakasini tuvalete yapmiyor cisi icinde bin ikna gerekiyor ne kadar yoruldugumu yiprandigimizi anlatamam ust sol azi disi cikti yani kendini gosterdi, 
Hic olmaz
Cok yasa
Neden yaptin
Telvize ( televizyon)
Obotus ( otobus)
Duymaniz lazim:)) 
Hele bir alet cantasini alip gelisi varkii anlatamam;)))

Hiç yorum yok: