15 Ocak 2015 Perşembe

Baydim ben...

Wallahide billahide baydim ben...
Bir an diyorumki ne olur yanliz basima oldugum zamanlara donebilsem.. Ne cocuk ne es ne ev..sabrimin son safhasini geceli cok oluyor...2 yas krizi bizi yada daha dogrusu beni cok zorluyor..erim gercekten zor bir cocuk..bazi gunler sabah uyandigi an aglamaya basliyor yattigi ana kadar devam ediyor..birseyi kabul etmesi mumkun degil..tahammul edemiyorum bazen..ve bu duruma daha cok kiziyorum en cok bu koyuyor..
Anne olmak belkide en guzel sey ama ben iyi bir anne degilim yani su anlamda anneligi ve sosyal hayatimi bagdastiramadim yapamiyorum zaten artik imkansiz cunku oglum kabuguna sigmayan bir model.. İnanilmaz akilli pek cok konuda yasitlarindan cok cok onde..muhtemelen bu yuzden cok zorluyor zaten..kendim donemindeyiz..herseyi ama herseyi kendim yapayim diyor, cis mevzusunda bayagi ilerleme gosterdik fakat kaka konusunda gram ilerleyemedik hatta ilerleme ne kelime gerileme yasadik..yapmamaya calisiyor mumkun mertebe tutuyor yapacaksada artik  son raddeye geleni yapiyor..televizyon ve ipad delisi..ki bu benim gebeligim sebepli:(
Gebelik mevzusuna gelince yanlismi yaptim...ama tamamen surprizdi bu zaten..bebek icin evde yer acmaya calisiyorum olmuyor..dunya is cikiyor..baska bir eve tasinmak su an mumkun gozukmuyor..erim kardesini nasil karsiliyacak nasil kabul edecek bilemiyorum..evin ici timarhane gibimi olucak..ev sicaktan katlanilmaz hale mi gelicek..ben ne galde olucam bebegimi emzirirken oglumun gonlunu yapabilicekmiyim..butun bunlari yasraken mehmete ilgi gosterebilicekmiyim..85 kg iken hala guzel gozukebilicekmiyim..goguslerimin her biri kavun ebatlarindayken acaba seksi olabilicekmiyim..saci basi kazitmadan depresyonun dibine vurmadan sancili gececegini dusundugum ilk 2 yili atlatabilicekmiyim..evdeki devamli bagrisma sesine mehmet dayanabilicekmi? Eve kosarak gelme istegi sekteye ugriyacak hatta belkide teselli arayacakmi? Yuzu devamli asik baygin sikkin pasakli tahammulsuz bir kadini sevebilicekmi dahada onemlisi o kadin yani ben, beni sevebilicekmiyim..
Allahim cok korkuyorum..zamanda geri donelim ben bekar olayim hovardalik yapayim, sigarami son nefesine kadar iceyim birami hupleteyim en buyuk derdim yayin yapmak olsun...

Hasta olma be artik oglum ne olur hasta olma..ekim-kasim aylarinda toplamda 7 kez dr a gittik ve aralikta son hastaligi inanilmaz yipratici yorucu olunca ocak ayi boyunca hatta subat ortasina kadar okula gitmesin dedik..takriben 3 haftadir evdeyiz ondan oncede zaten 1 gun okul 10 gun ev gibiydi..neyse hastaliktan kurtulduk dinlenicek kendine gelicek derken komsu cocukla iki gun oynayan oglum 3. Gun hastalandi..atesli ve oksuruklu viral mikroba merhaba! Bu ne arkadas!!oksuruk o kadar siddetliki kusturuyor:((( iste buna dayanamiyorum..helak oluyor korkuyor..
Gecsin bitsin artik..
Erim yoruldu sikildi biliyorum ama bende cok yoruldum..karnimda bayagi buyudu minik kuzum 20. Haftasini
dolduruyor kiz oldugumuz kesinlesti;( adi ipek olsun..kendide ipek gibi olsun:))

Hiç yorum yok: