30 Ağustos 2014 Cumartesi

Yaz tatili..


Bu senede bodruma gidiyoruz..ev kiraladik yine..17 sinde orada olacagiz..heecanliyim cunku oglum denize nasil tepki vericek bilmiyorum sevicek gibi ama tabiii soguk ve tuzlu olusuna ne diyecek,gorucez...
------------
Kalbimi aklimi gonlumu temiz tutmaya calisiyorum..icimdeki ofkeyi, hirsi, negatifligi yenmeye calisiyorum..yapamiyorum..hep basarisiz oluyorum..kendimi devamli kafamda revenge anlarini hayal ederken buluyorum..affetmeliyim..affetmeliyim..affedemiyorum..olmuyor..olsunda istemiyor gibiyim o yuzden olmuyor ama dogrusunu biliyorum affetmeliyim birakmaliyim, kotuyle kotu olmamaliyim, birakmam lzim...
---------------
Ankarayi ne cok ozlemisim..gerci herkesi goremedim ama orasi benim evim kimseyi gormesemde ozluyorum ozlemisim..




Ps:ewet oglum hic poz vermiyor hatta kameraya bakmiyor bile ve hatta iki saniye kimildamadan duramadigi icin resim cekilemiyor bir turlu ama olsun benim bir tanecik findigim o😘

Hiç yorum yok: