30 Ağustos 2014 Cumartesi

Vur kir parcala, saldir ankara!!

İste bu baslik tam olarak Erimin ruh halini anlatiyor..vucudumda iz olmayan yer yok gibi cimciklemenin ve tirmiklamanin alasini yapiyor anlatamam...
Bakicimiz bizi bodrum tatilinde birakti resmen kacti..ve ben o sicakta tek basima erimin pesinden kosarak hastalandim 39 derece atesi ayakta atlattim..oda hastalandi viral birsey yasadi ama ne oldugunu bilmiyoruz..iyi olsunda kuzum benim...boy 92 cm kilo 16 civari..uzadi ve zayiflamis gibi duruyor..herseye ragmen tatilimiz cok guzeldi:)) yuzdu yuzdu yuzdu..:))kostu..hortumla tanisti:))))))))islatmadiigi sulamadigi kimse ve birsey kalmadi:))
Gulun gidisinden cok etkilendi hatta sacini cektim ondanmi gitti diye bile sordu benim akilli bidigim...kendi istedi a be oglum kocaman kadinin sevgilisi varmis ne bilelim..
İstanbula donunce once cok sevindi ama birz burukluk yasadi yasiyor..gulun olmayisina anlam vermeye calisiyor..
Dondum donmesine ama ev ne haldeydi...pislik tavan yapmis..3 gun surdu temizlenip yerlesmemiz tam 3 gun..annem canim annem..o olmasa ben bu hayatta ne yaparim..kim bana yardim eder kim halimi sorar..
Tam yerlestik rayina girdi evin duzeni derken gectigimiz sali antalyaya tatile gittik rixos sungate oteline, mehmetin ailesiyle..ayni gunun aksami erim ateslendi..carsamba gunu de atesliydi hatta berbat bir gece gecirdik..40 derece oldu iki kez atesi..persembe oglen istanbula donduk..ayak parmaklarim dahi suya degmedi..kuzum hala hasta ucaktan iner inmez dr umuza kostuk Gulnihale..krupp olmus erim..viral berbat birsey...hala atesi var gunler gecti..hala hicbirsey yemiyor..son bir ayda 2 kg verdi erim:(, nasil uzgunum anlatamam...bugun yeni yardimcim ise basladi bakalim nasil olacak..cok parca parca oldu biliyorum ama birsuru seyi kisacik zamanda yazmaya calisiyorum o yuzden..
Diyorumya annem..
Sevgili oglum bu hayatta benim sana ne kadar emegim varsa bilki anneannen de ayni emegi veriyor sana can-i gonulden severek isteyerek..bir lokma yermisin diye hergun kalkip yanimiza geliyor turlu yemekler yapiyor seninle kitaplar okuyor oyunlar oynuyor..bilki annanenin emegine sevgisine bin mutesekkirim..omrumden veririm annneme o derece..annecigim seni cok seviyorum, acayip yoruyorum seni biliyorum kiyamiyorum ama kendim tek basima yapamiyorum basim sikistiginda gelip bana yardim ettigin icin binlerce kez tesekkur ederim..yuregimi gonlumu ferah tutmama yardim ettigin icin binlerce kez tesekkur ederim..




Hiç yorum yok: