24 Şubat 2014 Pazartesi

Saldirganlik basladi!

Ewet ciddi saldirganlik basladi...
Ne yapacagimi bilemez oldum...
Sanirim biz iki yas sendromuna girdik orasi kesin..
Istedigi birsey olmazsa (aninda olmali) hemen aglamaya arkasini donup tuhaf sekilde yurumeye ve soylenmeye basliyor..mygym e gidiyoruz 3 haftadir daha hic bir dersi tamamlayamadik..kimse bagirmazken bizimki basliyor ciglik atmaya aglamaya ve en kotusu diger cocuklara saldirmaya..yaptiginin yanlis oldugunu cok iyi biliyor..ama yapiyor..yaptim istr der gibide bakiyor..soyluyorum acikliyorum aglamak bagirmak yok siramizi bekliycez bla bla bla yok olmuyor...dersin bir kismini cember yaparak geciriyorlar beraber toplaniyorlar henuz hicbirinde oturmadi mumkun olmadi bizim icin..tamamen kendi basina buyruk..yanliz olmaktan hoslaniyor..ve cok kalabaligi sevmiyor..insallah gecicek ne diyeyim..ve onemli bir dip not: 4 disi ayni anda cikiyor..sag alt ust azilari ve ust kopek disleri..




2 yorum:

Annelik Neler Eder KADINa dedi ki...

sana çok benzetiyorum ben bu oğlanı be :)

Annelik Neler Eder KADINa dedi ki...

saldırganlık diye anlattığın bakımdan diil ama... suratını diyorum, tatlı suratını ;)