24 Şubat 2014 Pazartesi

Evdeki kici kirik kadini kiskaniyorum!

Ewet bende inanamiyorum ama aynen oyle! Ozbek bakicimizi kiskaniyorum! Nedenmi sebebi su: oglum geceleri kendini uyutmasi icin onu istiyor! Sirf bu salak sebepten dolayi kadina kilim..killiktanda ote kiskaniyorum! Bende onunla oyunlar oynuyorum bende her daim onunlayim ama adam son birkac gundur onunla uyumak istiyor..yada babasiyla..babasiyla uyumasi elbette sorun degil de ne demeye ozbegi istiyorsun a be oglum. niye bana sana iyi geceler ninnimi soyleme luksunu yasatmak istemiyorsun nedir bu bakici aski..kakani ben temizlemiyormuyum, banyonu ben yaptirmiyormuyum, yemeklerini ben yapmiyormuyum, butun oyuncaklarini ben almiyormuyum, seninle oyun oynamiyormuyum, neredeyse butun vaktimi seninle gecirmiyormuyum, haa onunla aranin iyi olmasina cok seviniyorum biliyorumki oda seni seviyor da ben niye ninnimi soyleyemiyorum arkadas, niye icim buruluyor karnima sancilar giriyor..

1 yorum:

Annelik Neler Eder KADINa dedi ki...

:(
Kızım sabah sabah burdun be içimi!
Ama aynı zamanda yarama tuz biber de ektin yani... Bu bloglar pek iyi şeyler aslında bu açıdan. Şu yaraların bir tek kendimizde olmadığını gösterip az da olsa rahatlatıyor bizi.

Neden bastın yarama tuz biber: Çünkü aynı durum bizde de var. Bizim 7/24 bir bakıcımız yok biliyorsun. Gelen hatun sabah 9 akşam 5 çalışıyor. Asıl işi temizlik/yardım olmasına rağmen bizimki pek aşık!
Bana izin vermiyor bazen bezini takayım diye, kılı kırk yarıyorum ki üzerini değiştirebileyim. Dışarı gezdirmeye çıkarıcam serseriyi ama ayakkabısını, montunu giydiremiyorum ortalığı yıkıyor... Amma velakin "o"na hiiiç ses çıkarmadan tak diye kabul ediyor!!!
1 değil 2 değil... Gıcık oluyorum evet!!!! Sinir oluyorum ama işimi de kolaylaştırdığı için ses etmiyorum...
Kıskanıyor muyum? EVET... Fakat, bir tek benim koynuma kaçtığı, bir tek beni istediği anlar yok mu! Her şeyi unutturuyo beah!
xx