10 Kasım 2013 Pazar

14.ay

Cok degistimm cokk derdi sanirim konusabilse..herseyi ama herseyi anliyor, ve herseyide bir sekilde anlatabiliyor! Bir yerinimi carpti veya dustu ben gormedimm hemen gelip olay yerine beni goturup olayi tekrar yasarcasina gostererek anlatiyor sonra cezali hangi masa kosesi yer oyuncak duvar veya herhangi birsey oraya kiziyor parmagiyla hiiiiii yapiyor yapiyoruz..dedimya herseyi anlatabiliyor, bir suru kitabimiz var hepsini okuyoruz, adim adim diye bir kitap serisi..yaa ne diyeyim nasil anlatayim..cok akilli acayip akilli hemde, ve cok titiz!, elini birseye surunce rahatsiz oluyor, islansa mesela gelip benim ustume suruyor aaa yalan bile soyluyor ewet yalan! Asiri sevinince issiriyor beni kollarima atlayarak  yine birgun issirdi beni, ve aninda morardi kolum, moraran yeri gosterip kim yapti bunu erim dedim, yukari asagi bakti dusundu güuul dedi(gül bakicimizin adi) hayir gul yapmadi dedim, durdu bi sefer eliyle pisi pisi yapti yani kedi yapti diyor!gelde sasirma!!tek kotu huyu istedigi birsey olmazsa agliyor gozunden yas felan akiyor..kirli bezini cope kendi atiyor, pö diyor cope:), ordegede öö, havhav, domuza domuz sesi;), sonracima bana bazen nene, babasina baba daha bir suru    kelimemiz var..su anda 13.5 kg agirliginda ve 80.5 cm boyundayiz, elma ve mercimek sevmiyoruz, birseyi yapma dersek inadina yapiyoruz ve ozellikle agzimiza sokup gozlerimizin icine bakiyoruz, huyu belli oldu gibi gelecekte..yapma diyip tekrar sinirden yapinca hemen dikkat dagitmam gerekiyor:), aaaa arabami degistirdik benim..icim buruldu biraz cunku ilk arabamdi polo..herseyini odedim tepe tepe kullandim, ama istanbulda gerek bagaj gerek ic hacim gerek erim;), gerek otomatik vites ihtiyaci bizi poloyu degistirmeye yoneltti..bizde kia sportage  aldik, kazasiz belasiz diyelim;), veee artik kesin is bulmam lazim! Sıkılıyorum!!!!!!!!!!
Ps: kuzuma canim feda





Hiç yorum yok: