5 Ekim 2013 Cumartesi

1.yas dogumgunu partim

Epeydir yazamadim cunku internetim telefonum ve bilgisayarim hepsi bozulmaya karar vermisti ayni anda.. Neyseki telefon ve interneti sonunda! Halledebildim..
Hemenn anlatiyorum:)
Inanilmaz keyifli bir cmtesi gunu gecirdik biz dogumgunu partimizde..arzu ettigimiz hemen hemen herkes ordaydi..oglum mutluydu ben mutlu esim mutlu:) organizasyon firmasindanda memnun kaldim acikcasi birtek yerimiz daha iyi olabilirdi oda artik diger seferlere..
Yardimcimi degistirdim bir hafta oluyor..cok alismamiza ragmen Erime artik yeterli gelmiyordu onu oyalayamiyordu sonra birgun tesadufen erime vurdugunu gordum tabiii sok yasadim hic birsey soylemedim ama pusuya yattim... O gunden iki gun sonra onlari erimin odasinda izlemeye basladim ve bingo birkez daha...hemen mudahale edip ciddi bir konusma yaptim ve yeni birini aramaya basladim bir hafta sonrada ozbek birini buldum ve digerini yolculadim..ne kadar dogru bir kararmis! Pglumun resmen psikolojisi degisti bagirmalar neredeyse bitti oturup oyun oynuyor! Yuzu guluyor!ewet evim daha pis yemekler iyi degil ama Erim cok mutlu hic yabancilamadi nasi kabullendi anlatamam...sanirim onceki kadin berbat davraniyormus ve ben anlayamamisim:(
Iki gun oncede eve kamera taktirdim..herseyi izleyebiliyoruz..henuz hic yanliz birakmadim ama icim rahat..
Oglum bayagi bir ilerletti yurumeyi hatta konusmayi..dut dut gel baybay baba ve anlayamadigim bir kelime daha var..yemin ederim herseyi ama herseyi anliyor!acayip bilincli..
Uykular hala berbat, meme duskunlugu tavan yapti?????
Akilsir erdiremiyorum...
Mama sandalyesinde salliyorduk uyutmak icin istemez oldu..ozbek ablanin baslamasiyla butun uykulari ben devraldim ve bir gun tak etti canima..gece uyutmaya calis gunduz calis eeeeh dedim, girdik erimin odasina kapadim kapiyi perdeleri simdi uyku zamani dedim ve basladim eeee ee demeye bir saat surdu ve uyudu ikinci sefer 15 dak surdu ve mememe yapisti o gunden beri her uykuda mememde!tam 9.5 ay sonra gunduz meme emmeye basladik?guleyimmi agliyayimmi? Isin traji komik tarafi ben sut sagmaktan yildim haliyle bitirmeye baslamistim gunde 2 3 kez yapiyordum ve en gec iki haftaya sonlandiracaktim..Ewet biliyorum kis geliyor ve anne sutu koruyucu ama bittim ben arkadas..bakalim nereye kadar ne sekilde..
Bu arada carsamba gunu yani 9. Unda IPC nin oyun grubuna basliyoruz , diger cocuklari gorunce sac cekmeler tirmalamalar ne olacak bilmiyorum unutmasini umuyorum yanlizca..
Bu arada dunyadaki en guzel sey sensin oglum! :)







Hiç yorum yok: