27 Mayıs 2013 Pazartesi

Buyume ataginda olsan gerek

Yaklasik bir hafta oldu..
Geceler cok zor gecmeye basladi
8 civari uyuyoruz sansliysak 10.30 a kadar ses cikarmiyorsun sonra tam 10.30-10.45 sularinda bir aglama uyanis illa meme isteyis akabinde uyuma 10 dak gecmeden tekrar uyanis tekrar meme tekrar uyuma..12.00 uyanis meme uyuma, 2.00 uyanis meme uyuma, 4.00 uyanis meme uyuma,5 uyanis meme uyuma, en gec 6.30 uyanis ve kalkis..devamli ciglik atma bagirma avazin ciktigi kadar, aglama mikirdanma ve huysuzlanma hat safhada..kucak yer sandalye yatak yer onemli degil hepsinde ayni sey..
Gece berbat gectiginden gunduz bayginlik gecirircesine uyuma basladi..sabah oglen ve ogleden sonra olmak uzere 3 uykun var ve iki tanesi birer saat olmaya basladi..sanirim geceyi telafi ediyorsun..
Bana gelince yuzum bembeyaz hasta gibi gorunuyorum.. Enerjim sifir, devamli acikiyorum, kilolar ayni vermek ne mumkun, sut az ama sagmaya devam, yorgunum..
Seni cok sevdigimi soyleyip duruyorum baska ne yapsam nasil yapsam bilemiyorum muhakkak bu buyume atagi olmali aaa birde gece uyaninca genelde 4 dekinde yataga oturuyorsun ve agliyorsun
Biberon istemiyor pispis istemiyor meme diye diretiyorsun, alemsin yani anlayacagin:))
Umarim gecicek bu donem ve ben yine melek ogluma kavusacagim, haa hosgeldin atak elbette zira buyuyecegiz ama isini cabuk yapip gidersende sevinecegiz:)













Hiç yorum yok: