19 Mayıs 2013 Pazar

9. Ayimin icindeyimmm

Artik kocaman oldun..
Hadi gel diyorsun..
Devamli gel gel diyorsun..
Biraz erken bunun icin ama diyorsun iste
Kendine has bir dilin var devamli konusuyorsun...:)
Son bir haftadir oglenleri bir saat uyumaya basladin, masallah diyelim!!!
Gece uykumuz cok kotu ama istisnasiz 4 kez kesin kalkiyorsun ve meme emmek istiyorsun?? Anliyamiyorum, bu yuzden bende meme sagmaya devam ediyorum gunde 4 kez, ama itiraf edeyim yildim, cok zor! 4. Ayindan beri meme sagiyorum ml hesabi yapiyorum, yoruldum kuzuum, elbette anne sutu cok kiymetli besleyici bakalim nereye kadar devam edicek...
Annem cok iyi cok sukur abimde iyilesti:) henuz yurumuyor ama yakindir:)
Yaz geldi sende sucuk gibisin bebegim, devamli ustunu basini degistiriyorum sirilsiklam oluyorsun cunku ben boyle birsey gormedim...sanki beni seviyorsun:)bazen gozlerimin icine bakip guluyorsun, o anlari hicbirseye degismem, aglamayi ogrendin, hatta rol yapiyorsun resmen rol:)
Emekleme devremiz basladi bununla beraber ziplama tirmanma sac yolma ivmelendi tepe noktasina cikti,7 aydir saclarim topuz! Ve bu seni hic etkilemiyor hersekilde yakaliyorsun sacimi:)
Babanla aramiz bu aralar limoni, bunda benim payim var elbette ama onunda var..duzelecegini umut ediyorum, gereksiz gerginliklerden cok yoruldum, sana yansitmamaya calisiyorum umarim basariyorum..sorun su ki aile ortamindan cok bunaldim...bende anneyim ama insallah istedigim gibi bir anne olmayi becerebilirim ilerde..kardes iletisimini yasamani saglayabilirim ve ilgili bir cekirdek aile olmayi becerebilirim(z)










Hiç yorum yok: