22 Mart 2013 Cuma

Bu postun basligi yok

Yok cunku herhangi birseyi ileride hatirlamak yada ani olsundiye yazasim gelmedi, yanliza yazasim var o kadar..
Cok buyudu, korkuyorum, cok hizli geciyor zaman bir anda sabah bir anda aksam olmus oluyor..
Ek gida killigina devam
Sut emmemeye devam
Sut azalmasina devam
Meyve sevmemeye devam
Uyumamaya devam

Bunlarin disinda bugun 1yil 4 ay felan oldu sanirim ilk kez regli oldum...hem uzuldum hem sevindim..biraz sislik inmesi biraz kendime gelicek olmam sevindirici ama kuzumun sutunun azalacak olmasi uzucu hos sanki meme seviyor:) emmeyi sevmiyor arkadas bununda tek sebebi benim sutum yetmiyor tribimle biberon vermem..nasil yetmiyor? Mal bengi..dana gibi memelerin vardi..sut sagiyorsun en az 120 cc cikartiyorsun hatta cogunlukla 140-150 cc, daha ne icicektiki..pompayla olmuyor canim asiri yaniyor..yapiyorum ama bir iki defa unuttugum! oldu yalan yok
Neyse bakalim buyuyooorum
Carsamba gunu dr a gidicem asi olucam ve en onemlisi geniz etime baktiricam dedi erim az once:)
Iki aksam once aksam saat 8.10 dan 10.45 e kadar agladi erim!
Benim icin korkunctu diyebilirim, bu arada 4 kez kustu salya sumuk balgam mama ne varsa cikardi, gece ustunu ortmedigi icin usuttugunu dusunuyorum...genizinde biriktigini ve atamadigini...hir hir hirliyor..
Babyboum diye bir markadan uyku tulumu aldim gece icin, amerikada halo marka yayginmis ona bakicam biazan netten, birde aden anais lerin tulumundan siparis edicem yaz icin... Cok memnunum ortulerinden carsafindan..
En gec iki haftaya geciklemlide olsa dogum hediyemi alicam:) biliyorum ne oldugunu alinca yani siparis elince resmini koyarim pek heves icindeyim:) oldukca kisa kestirdigim saclarimi yani benim icin kisa diyelim bugun boyaticam heryer bembeyaz cunku ve son olarak o is yerine geri donmeyecegim arkadas! Sali gunu abim kirik ayak bileginden ameliyat olacak insallah sorunsuz gececek...


















Hiç yorum yok: