22 Mart 2013 Cuma

Bu postun basligi yok

Yok cunku herhangi birseyi ileride hatirlamak yada ani olsundiye yazasim gelmedi, yanliza yazasim var o kadar..
Cok buyudu, korkuyorum, cok hizli geciyor zaman bir anda sabah bir anda aksam olmus oluyor..
Ek gida killigina devam
Sut emmemeye devam
Sut azalmasina devam
Meyve sevmemeye devam
Uyumamaya devam

Bunlarin disinda bugun 1yil 4 ay felan oldu sanirim ilk kez regli oldum...hem uzuldum hem sevindim..biraz sislik inmesi biraz kendime gelicek olmam sevindirici ama kuzumun sutunun azalacak olmasi uzucu hos sanki meme seviyor:) emmeyi sevmiyor arkadas bununda tek sebebi benim sutum yetmiyor tribimle biberon vermem..nasil yetmiyor? Mal bengi..dana gibi memelerin vardi..sut sagiyorsun en az 120 cc cikartiyorsun hatta cogunlukla 140-150 cc, daha ne icicektiki..pompayla olmuyor canim asiri yaniyor..yapiyorum ama bir iki defa unuttugum! oldu yalan yok
Neyse bakalim buyuyooorum
Carsamba gunu dr a gidicem asi olucam ve en onemlisi geniz etime baktiricam dedi erim az once:)
Iki aksam once aksam saat 8.10 dan 10.45 e kadar agladi erim!
Benim icin korkunctu diyebilirim, bu arada 4 kez kustu salya sumuk balgam mama ne varsa cikardi, gece ustunu ortmedigi icin usuttugunu dusunuyorum...genizinde biriktigini ve atamadigini...hir hir hirliyor..
Babyboum diye bir markadan uyku tulumu aldim gece icin, amerikada halo marka yayginmis ona bakicam biazan netten, birde aden anais lerin tulumundan siparis edicem yaz icin... Cok memnunum ortulerinden carsafindan..
En gec iki haftaya geciklemlide olsa dogum hediyemi alicam:) biliyorum ne oldugunu alinca yani siparis elince resmini koyarim pek heves icindeyim:) oldukca kisa kestirdigim saclarimi yani benim icin kisa diyelim bugun boyaticam heryer bembeyaz cunku ve son olarak o is yerine geri donmeyecegim arkadas! Sali gunu abim kirik ayak bileginden ameliyat olacak insallah sorunsuz gececek...


















11 Mart 2013 Pazartesi

6.ay!

Zaman ne cabuk geciyor...daha dun dogmustu bugun 6 ay dolduda ek gidalara basladik bile:))

Neresinden anlatsam nasil baslasam bilemiyorum epeydir yazmiyorum kabahatliyim...
Oncelikle 6 ay bilgilerimizi vereyim.. boyumuz 70 cm kilomuz 8.2 kg..bayagi iyi diyebilirim..masallah diyelim..
5. aydan beri meyve puresi yiyoruz biz..ayni zamanda yogurtta denedim ama bizimki hem sevmedi hemde ne zaman yese gunde 4 kere kaka yapti..yani snairim bizim icin yogurt henuz erken..allerjikmi anlayamadim tam cunku mama yiyor oda sut bazli..bakalim tekrar basladigimiz zaman anlayacagiz..
kimse bana ek gida surecinin zorlugundan bahsetmemisti..neyi ne zaman vericem ne kadar vericem ne yapicam..cok kolay oldugunu soyleyemiyecegim..emmeyen bir bebekle is daha zor acikcasi..cunku ek gida vericem birde ustune sut iciricem ama ne kadar bilemiyorum..deneyecegiz..yapacak birsey yok..
uyku sorunumuz tavana yapmisti belki once yazmisimdir.IPC diye bir yere uyku duzenlemesi icin gittim..ferber methodu onerdiler...yani bebegini aglat..aglamadan kendi kendine uykuyu ogrenmesi zor..iyi hosda ben yapamadim..iki dakika surdu ferber maceram:(..gunduz uykularimiz hala acayip duzensiz ve yok denecek kadar az..gecede iki saatte bir kalkmaya devam ediyordu taaaki iki gun oncesine kadar.. nasil ne sekilde oldu bilmiyorum ama uyanmaktan vazgecti..uzuldum desem?cunku her kalktiginda meme emiyordu..artik yok:( sutum azalma yolunda ivmeli bir sekilde devam ediyor buna karsin hastane pompami dun gece iflas ettirdim...bir anda bozuldu..pompa isi zor insani yoruyor geriyor..ama devam.......bugun yenisini getirecekler pompanin...sabaha karsi 3 sularinda akabinde belki 5 sularinda uyaniyor sonrada 7 gibi kalkis yapiyoruz...gunduz uykularininda kendi kendine yoluna girmesini diliyorum...:) dilege bak:)
nasil yapicam bu ek gida isini ben...pirinc neden bu kadar onemli..niye hicbir yerde hipp tahilli pirincli satilmiyor..ne oldu hipp sana? ben pirinc unu kullanmak istemiyorum..eeee ne yapicam minnosumu nasil besleyecegim..bir anda agzina yumurta peynir sokacak degilimya...
kinoa..
demir zengini protein bombasi...bununla sebze corbasini guclendirmeye karar verdim..bakalim nasil olacak..insallah sever...
meyveyle aramiz pek yok..sanirim tatli sevmiyor..
asiri yaramaz iki saniye yerinde durmuyor..devamli zipliyor surunuyor saga sola one arkaya donuyor..ve cok nefis konusuyor:) 6 aylik bebekelr tadindan yenmezmis kisacasi:) gulucukler kahkahalar..bunun yaninda ek gidayla degisen kaka! bayagi bildigin insan kakasi:) noluyooo yahu:)
kokan ayaklar saclar..iki gunde kesilmezse jilet gibi olan tirnaklar..beni gorunce ustume atilmasi...ne diyebilirimki..:)))))
cumartesi gunu kocacigimla hillside istinyeye masaja gittik..ohhhhhh:)
nasil iyi geldi nasil iyi hissettim anlatamam..buhar banyosu jakuzi..sanirim arada kacamak yapmak lazim...
yaz icin teyzemlerin sitesinden bir ev kiraladik, 1.5 ayligina:) umarim guzel gecer bu yaz:)
kilolar ayni...sikildim...vermek istiyorum..ama rejim yapmaya basladigim an sut acayip azaliyor..yemek yemezsen sutte yok yani..zaten meme uclarim acayip aciyor..yarik yarik oldular pompadan zeytinyagi bile ise yaramiyor oyle diyeyim sen anla...
2 gun sonra evlilik yildonumumuz...
inanamiyorum..
3 yil bitti
totalde 6