10 Ocak 2013 Perşembe

Delireyimmi sevineyimmi

4 aylik rutin Dr kontrolumuz bitti...
7100 gr 65 cm...
Meme kesinlikle istemiyor emmiyor
Emzik kesinlikle emmiyor
Parmak ağzına söküp çiğniyor emmiyor..
Mesela calma biberon seviyor...
Bütün gün oyun oynayayım istiyor olmazsa kızıyor
Yoruldum:)
Bebeğimi acayip derecede çok seviyorum:)
Bugün annem Ankara'ya gitti
Umarım kısa sürede gelecek....
Ek gıdaya başlıcam...en fazla bir ay sonra..havuçla başlamayı düşünüyorum bakalım nasıl olacak...
Hastane pompası kiraladim..acitiyor...6 aya kadar devam etmeye çalışıcam...ama tabii bebek emmesi pompayla kesinlikle aynı değil...beni istemiyor..bilmiyorum ne yapıcam...deniyorum hep deniyorum...bir kere daha bebeğim olsa ne yapıp ne yapmayacağımı çok iyi biliyorum öğrendim:)
Ankara nefis gecti...
Ruhuma bedenime çok iyi geldi...
Ne kadar ozlemisim...:)

Hiç yorum yok: