5 Ocak 2013 Cumartesi

4. Aylığım naaaber;)

Zaman nasılda hızla geçiyor...
Hemen Paylaşayım...
Artık meme emmiyoruz:( esasen çok beklenen bir durum bu!
Yalnızca uyku zamanı memeyi ağzımıza kabul ediyoruz ki Buda gece yatmasına geçerken oluyor birde gece emmesini henüz reddetmedik...
Bendeniz 3 saatte bir elimde pompa sağıyorum göğüslerimi ama çok zor birşeyi bu!
Uçları morariyor, acıyor, sızlıyor....
Yinde devam ediyorum...önce sütunu eksik kalanıda mamasıyla tamamlayıp veriyorum...

Bana gelince kilom aynı....sunun şurasında iki ay kaldı...iki ay sonra insan gibi olmak istiyorum bu sebeple diyete başlıcam ve süt filan kalmicak ama bende devam edemicm yoksa ne anne ne baba kalicak..bilmem anlatabildimmi....

Bugün ek gıdalara geçiş egitimine gidicem...ne komik...önceki egitimlerden sonra bu çok komik oluyor:)) anne oldum ondan:))) nerdeee polimer bilimii cihazlar yok dalga boyu yok membrane thickness nerde elma puresi:))))))))

Paztesi Dr kontrolumuz var...
Rota asımızın ikinci dozunu olucaz..
Çarşambada karmayı yaptırayım diyorum....annem gitmeden....

Kocamın burayı okumadığını bilsem bütün özel hayatımı dökucem hepsini yazıp rahatliycam ama iste .......

Ankarayı seviyorum çok ozlemisim dahada ötesi yok!

1 yorum:

Selda k dedi ki...

Bengicim,
Cok tatli, ve daha da yakisikli olmus minik Erim. Gelsemde yesem :) Babaniza gelince, o da azicik dayansin canim!! kizdirmasin beni :D
Opuyorum cok....
Sevgiler