18 Aralık 2012 Salı

3 ay bitti bile

Kocaman oldu Eriimim, dr kntrolumuz iyi gecti 6300 kg ve 62 cm acayip sosyal ve hareketli..sukur!
Hafif depresyon durumum devam ediyor,sut takikligida:) insanin kendini bilmesi ne tuhaf:)
Dort gun once Erim beni emmemeye basladi..ne kadar uzulup kahroldugumu tahmin edersiniz..bende dr brown biberonu biraktim medela calmaya geri donus yaptim. Bir iki gun ac kaldi gibi oldu, cok inatci!!!ama sonunda memeyi emdi, hatta kanallar acildi gibi oldu sutummu artti ne?
Erim daha cok emer oldu lik lik icer oldu, meger onceden emmiyormus bile.. Agzini oynatiyormus! Resmen cabalarim sayesinde sutum bitmemis! Agzina sikiyordum cunku, mama sayimiz azaldi gibi oldu en azindan sut iciyor! İcim rahat uzulmuyorum biraz toparladim, kilolar ayni dev anasi gibiyim
Ne memeler ne popom ne bacaklarim hepsi kooocaaaman! Yilbasinda ankaraya gitme ihtimalimiz var bakalim gidicekmiyix







Hiç yorum yok: