22 Ekim 2012 Pazartesi

40 imiz cikti

tam tamina 40 gunu devirdik cmtsi gunu....
Nemi yaptik, ona sordum buna sordum netten arastirdim...
En sonunda girdim dusa usulen yikandim:)
Sonra kevgirinden su doktu annem basimdan asagi ki kevgirin icinde bir altin ve bir tesbih vardi..
Sonra minnosumu yikadim aynen onada su doktu annem kucak kucaga ciktik banyodan
kirklanmis olduk yani...:)
Komik ama yapmadik demeyiz..bisiiler yaptik iste:)
Sonra tukurdugumu yalayarak aldigim bebek arabasiyla(bugabuu bee) beraber minnosumu disari cikardik..
Kilo aliyor artik eminim..bacaklari douyor ordan anliyorum..cikardigi seslerden nasil bahsetsem bilmiyorum:)
Sanarsinki evde marsdan gelen biri var:)))) o kadar tuhafki...ozellikle uyurken resmen inliyor bagiriyor konusuyor...onceleri dehsete dusuyordum sonra alistim simdi sesleri ayirt eder oldum uyuyor derin uykuda kaka yapicak gaz oldu gibi:))) cok komik:))
Annem dun evine gidecegini soyledi, ben direk agladim!
Gitmesin..hicbiryere gitmesin..ne yaparim ben Erimle tek basima...
Korkuyorum, cok korkuyorum..
Yarin anneannem teyzem vs gelicek Ankaradan, anneannem abimde kalicak yani annem abimde kalicak demek bu..Yazamiyorum bile..o derece istemiyorum annemin gitmesini...Yatili kadin var evde ama ben ondan nasi hazzetmiyorum anlatamam, hayir o olmasa bu kadar isi kim yapicak o da ayri mesele tabii, gunduzcu biri sanirim benim icin en iyisi, bakalim bir sure bu sekilde devam etsin sonrasina o zaman karar veririzdee...annem gidiyor diyorum anliyormusun beni annem giiiii diiii yorrrr...
Yarin Mehmet ben ve Erim evde yanliz olucazz, kadininda izin gunu..cifte kavrulmus bir gun yarin:)
Dusunmemeye calisiyorum!!!!!!BIIIIIIIRRRRRRRRR


Not:Yesil mercimek kesin sut yapiyor yaninda da gaz...



2 yorum:

ÇokoPrensin Annesi dedi ki...

Maşallah minik Erim'e, nice nice 40ları, yılları olsun:) Çekirdek ailenle çok rahat, çok huzurlu, çok güzel günleriniz olsun inşallah;)

MemBrain dedi ki...

Tesekkur ederiz Cokocugum:)))Kusuruma bakma cokocugum geldi icimden:)