1 Ekim 2012 Pazartesi

3 haftalik olduk:)

Ruzgar gibi gecti...
Mikropla mucadelemizi kazandik, sutle savasa basladik.
Nazardan korkuyorum yoksa resim yayimlicam ama iste odum kopuyor. Gerci sakinan goze cop batarmis...
Dedimya sutle savas basladi..
Normal dogum yapmama ragmen hatta memelerimin dev anasi olmasina ragmen(bana gore tabiii) sutum oldukca az, cogalsin diye yapmadigim kalmadi icmedigim kalmadi yemedigimde kalmadi, once acayip demoralize oldum, besleyemiyorum diye, ama sonra ne yapayim, elimden geleni yapiyorum, bu da vucut yapisi demekki...?
Denediklerim:
Malt birasi(igrenc birsey, inanilmaz gaz yapti bebekte)
Bulgur(gaz!)
Humana still tea(farkedemedim?)
Isirgan otu(farkedemedim?)
Dere otu(farkedemedim)
Et(fark edemedim)
Bezelye (ise yariyor bende)
Arpa sirasi (acayip ise yariyor)
Taze incir(kismen olumluyum)
Taze meyve (en kotu enerji veriyor)
Komposto ve biskuvi (kismen olumluyum)
Her emzirmeden sonra gogusleri sagmak(en kotu sut birikiyo sonra onu iciriyorum)

Deneyeceklerim:
Semizotu

Deneyemeyeceklerim:
Sogan (her turlusu)
Baklagil

Bebegim doymuyor orasi kesin!, bir sure sonra goguslerimde derman kalmiyor orasida kesin, zaten sut felanda kalmiyor, surekli emince, bende mecburen aglayan bebegime doymasi ve uyuyabilmesi icin ya mama veriyorum yada onceden sagdigim sut varsa onu...

Tabi bu isi nasil yaptiginda onemli:
Biberon? en korktugum seydi, Dr Brown biberonlarindan almistim boy boy size 1,2,3 felan diye..henuz kullanmadim, bir hemsirenin tavsiyesi uzerine, medela Calma biberon aldim internetten ve onu kullandim, biraz degisik olmakla beraber bence efektif, bebekler anne memesini birakmasin diye tasarlanmis, yinede tembellik yapiyor bence ama yapicak birsey yok
ikinci kullandigim seyse kadeh denen miniminnacik bardaklar, resmen bardakla sut mama iciriyorum bebegime.. napiiimmm?? ac bebegim:(

Velhasil kelam, su iki ayi bir atlatsam...bir atlatsam...

Dahasi simdi birde cocuk doktoru pesindeyim, birkac alternatif buldum ama hangisi bilemiyorum..onerisi olan bilen varsa paylasirsaniz sevinirim...

7 kg var vermem gereken, cok rahat vericem ama sut icin yemek yeme zorunlulugu birseyler icme zorunlulugu(abartmiyorum gunde bir 5 l felan sivi aliyorum ama nafile) bunu imkansiz kiliyor..Durum budur, iki saatte bir en az bir saatlik emzirme uyutma gaz cikarma seansi son 10 gundur araliksiz evimizde devam ediyor, bakalim nereye kadar:)

                   

Hiç yorum yok: