29 Ekim 2012 Pazartesi

!

Yok abicim, bana bu mutluluk sanirim fazla geldi...
Ben arkadaslarimi isimi cevremi ozledim ozluyorum istiyorum
Arabama binip gidecek bir yerim olsun istiyorum
Konusacak bir arkadasim olsun istiyorum
Tartisacak bir mevzum olsun istiyorum
Artik hicbirsekilde tatmin olamiyorum
Postpartum de
Eskinin devami de
Yeni bu de
Sen ne bicim bir insansin de
Ne dersen de
SIKILDIM!

22 Ekim 2012 Pazartesi

40 imiz cikti

tam tamina 40 gunu devirdik cmtsi gunu....
Nemi yaptik, ona sordum buna sordum netten arastirdim...
En sonunda girdim dusa usulen yikandim:)
Sonra kevgirinden su doktu annem basimdan asagi ki kevgirin icinde bir altin ve bir tesbih vardi..
Sonra minnosumu yikadim aynen onada su doktu annem kucak kucaga ciktik banyodan
kirklanmis olduk yani...:)
Komik ama yapmadik demeyiz..bisiiler yaptik iste:)
Sonra tukurdugumu yalayarak aldigim bebek arabasiyla(bugabuu bee) beraber minnosumu disari cikardik..
Kilo aliyor artik eminim..bacaklari douyor ordan anliyorum..cikardigi seslerden nasil bahsetsem bilmiyorum:)
Sanarsinki evde marsdan gelen biri var:)))) o kadar tuhafki...ozellikle uyurken resmen inliyor bagiriyor konusuyor...onceleri dehsete dusuyordum sonra alistim simdi sesleri ayirt eder oldum uyuyor derin uykuda kaka yapicak gaz oldu gibi:))) cok komik:))
Annem dun evine gidecegini soyledi, ben direk agladim!
Gitmesin..hicbiryere gitmesin..ne yaparim ben Erimle tek basima...
Korkuyorum, cok korkuyorum..
Yarin anneannem teyzem vs gelicek Ankaradan, anneannem abimde kalicak yani annem abimde kalicak demek bu..Yazamiyorum bile..o derece istemiyorum annemin gitmesini...Yatili kadin var evde ama ben ondan nasi hazzetmiyorum anlatamam, hayir o olmasa bu kadar isi kim yapicak o da ayri mesele tabii, gunduzcu biri sanirim benim icin en iyisi, bakalim bir sure bu sekilde devam etsin sonrasina o zaman karar veririzdee...annem gidiyor diyorum anliyormusun beni annem giiiii diiii yorrrr...
Yarin Mehmet ben ve Erim evde yanliz olucazz, kadininda izin gunu..cifte kavrulmus bir gun yarin:)
Dusunmemeye calisiyorum!!!!!!BIIIIIIIRRRRRRRRR


Not:Yesil mercimek kesin sut yapiyor yaninda da gaz...



16 Ekim 2012 Salı

5.haftalik olduk

Inanilasi degil, gecti gitti bir 5 hafta....
Yorgunum, acayip uykusuzum, cokuk gozukuyorum
Ama bebegim uyaninca yanina gittigim an cin gibi oluyorum..
Nasil seviyorum onu:)))
Rutin gunumu anlatiyorum simdi:
sabah 07-10 arasi katiyen uyumama tokda olsa mirildanma aglama
10-12/13 arasi zorlanarak uyutulma
13-14-15 arasi uyumama
15-18 arasi uyku
18-20 arasi uyumama
20-22 arasi bir saat uykuya dalis
ve sonrasinda sabah 06 ya kadar 3 saatte bir kalkis, bir saate yakin emme alt degistirme uyumaya calisma felan falan...

bu programin en zor ani 07-10 arasi!
o arada uyuyabilsem.....

7 Ekim 2012: bana gulerek cevap verdi
8 Ekim 2012:3800 gr 55 cm, 1. ay asimizi olduk, Sule Yazgana gittik, 2. ay asi icin Klinilk denen yere gidicem...birde orayi deneyip karar vericem..
15 Ekim 2012:4060 gr, yalanmaya basladi:)

Yesillik ve somon acayip sut yapti...ozellikle yesillik, bundan sonra hergun kase kase salata yiyorum, ama tabi minnosumda bayagi bir kakaliydi...

aaaaa unuttum

16 Ekim 2012: o kadar cok cis yapmissinki 07-09.30 arasi cisin bezden tasmis ustun islanmis:)
iste benim minnosummmm:) annenesinin kucaginda:) Masallah diyelim ne olur:)

1 Ekim 2012 Pazartesi

3 haftalik olduk:)

Ruzgar gibi gecti...
Mikropla mucadelemizi kazandik, sutle savasa basladik.
Nazardan korkuyorum yoksa resim yayimlicam ama iste odum kopuyor. Gerci sakinan goze cop batarmis...
Dedimya sutle savas basladi..
Normal dogum yapmama ragmen hatta memelerimin dev anasi olmasina ragmen(bana gore tabiii) sutum oldukca az, cogalsin diye yapmadigim kalmadi icmedigim kalmadi yemedigimde kalmadi, once acayip demoralize oldum, besleyemiyorum diye, ama sonra ne yapayim, elimden geleni yapiyorum, bu da vucut yapisi demekki...?
Denediklerim:
Malt birasi(igrenc birsey, inanilmaz gaz yapti bebekte)
Bulgur(gaz!)
Humana still tea(farkedemedim?)
Isirgan otu(farkedemedim?)
Dere otu(farkedemedim)
Et(fark edemedim)
Bezelye (ise yariyor bende)
Arpa sirasi (acayip ise yariyor)
Taze incir(kismen olumluyum)
Taze meyve (en kotu enerji veriyor)
Komposto ve biskuvi (kismen olumluyum)
Her emzirmeden sonra gogusleri sagmak(en kotu sut birikiyo sonra onu iciriyorum)

Deneyeceklerim:
Semizotu

Deneyemeyeceklerim:
Sogan (her turlusu)
Baklagil

Bebegim doymuyor orasi kesin!, bir sure sonra goguslerimde derman kalmiyor orasida kesin, zaten sut felanda kalmiyor, surekli emince, bende mecburen aglayan bebegime doymasi ve uyuyabilmesi icin ya mama veriyorum yada onceden sagdigim sut varsa onu...

Tabi bu isi nasil yaptiginda onemli:
Biberon? en korktugum seydi, Dr Brown biberonlarindan almistim boy boy size 1,2,3 felan diye..henuz kullanmadim, bir hemsirenin tavsiyesi uzerine, medela Calma biberon aldim internetten ve onu kullandim, biraz degisik olmakla beraber bence efektif, bebekler anne memesini birakmasin diye tasarlanmis, yinede tembellik yapiyor bence ama yapicak birsey yok
ikinci kullandigim seyse kadeh denen miniminnacik bardaklar, resmen bardakla sut mama iciriyorum bebegime.. napiiimmm?? ac bebegim:(

Velhasil kelam, su iki ayi bir atlatsam...bir atlatsam...

Dahasi simdi birde cocuk doktoru pesindeyim, birkac alternatif buldum ama hangisi bilemiyorum..onerisi olan bilen varsa paylasirsaniz sevinirim...

7 kg var vermem gereken, cok rahat vericem ama sut icin yemek yeme zorunlulugu birseyler icme zorunlulugu(abartmiyorum gunde bir 5 l felan sivi aliyorum ama nafile) bunu imkansiz kiliyor..Durum budur, iki saatte bir en az bir saatlik emzirme uyutma gaz cikarma seansi son 10 gundur araliksiz evimizde devam ediyor, bakalim nereye kadar:)