6 Eylül 2012 Perşembe

39.hafta+4.gun

Bugunku dr kontrolu sonrasi herseyin gayet normal seyrinde gittigi kanaatine vardik...
Erim yerinden memnun, kilo boy olcemiyoruz ama suyumuz ve NST olcumlerimiz 10 uzerinden 10 puan, haliyle beklicez...
Hic istemiyorum artik ama beklicez...korkular aldi basini gitti, ne zormus...
Bu arada yenidogan hemsiresi ariyorum..ne kadar pahali haberiniz varmi????
Bebegimizin ilk haftalarinda bize yardim etmesi icin istiyorum yenidogan hemsiresini..gel gorki fiyatlar kafayi yemis:) Misal..bir tanesi var gunlugu 650 TL kapisiliyor, bebekle basbasa kalicam birakin bizi diyor ve seni evebeynlik hayatinin ilk gunlerinde salak moduna sokuyor, bir tanesinin 250 ama aralik ayina kadar dolu, bir tanesi 1.5 saatlik kontrol egitim icin 80 TL, bir tanesinin 12 saati 200, eczacibasinin kinin 12 saati indirimli 320...:)
Baskada birsey anlatmama gerek yok dimi:)

Goguslerime E vitamini baslicam yarin, frei marka yag suruyorum 4 gundur, lanolin kullanmicam sanirim...

Hemoroidler aynen devam..oysaki 5 gundur ishalim?????Ewet dogru duydunuz..ishal..ben..mutluyum ama halimden:)

Karnimin sekli degisti..kimileri icin asagiya indi denir ya benimkide bu model sanirim...gobegimin yanlarindaki siskinlikler gitti, tamemen one dogru uzandi karnim..sanirim minnosumun kafasi iyice asagiya indi...

Dr amcamiza gore 17 sine kadar yolumuz var, ama 15-16 gibi ilacla deneme yapalim dedi bugun, bende ben beklemek istemem zaten dedim...

Kilomda degisiklik yok yine...yiyorum ama gram oynuyor..67.5...

Bebegim cok buyuk degilmis, oyle diyor dr amca, ama belli olmaz, ultrasonun yanilma payi yuksek, ozellikle son haftalarda, zaten bizde birsey olcemiyoruz, bir olctuk 2800 gr bir olctuk 3400, hangisine inanalim dimi..

Korkuyorum ama Erim gelsin istiyorum, anne olucam ben:), bunu dusunmek bile icimi isitiyor, belki hormonal belki dogal..ama agliyorum bile, onu gorecegim ani dusunup gozyaslarina boguluyorum, cokoprensim benim!:)

2 gun sonra tekrar kontrol..


Hiç yorum yok: