31 Ağustos 2012 Cuma

38.hafta+4.gun

Bir hafta daha ucup gitti, neler yaptimm neler...
once Erimin butun esyalari geldi, amerikadan siparis ettiklerim yani:)
Bir suru giysi, ve ivir zivir, bazilarini yanlislikla iki tane almisim:) bol bol hediye dagiticam yani:))))
hamile akli iste, bi mallasiyor insan:)))
hepsini yerlestirdik annemle, yataginida yaptik:) cok sirin oldu:)
Yarin bakici teyzemiz gelicek, ayni zamandada elektrikci, evin icinde biraz duzenleme gerekicek..herzamanki gibi son dakikayi bekledi(k) babamizla:)
Dun dr randevum vardi..kilo boy olcturmedi oglum ama bi suyunun yeterli oldugunu ve daha buyumek icin yeri oldugunu soyledi dr amcamiz, gunumuzu gecebilirizde dedi, akabinde ilk vajinal muayenemizi yapti, bizde dunyanin kac bucak oldugunu gorduk! daha acik nasil anlatilir bilmiyorum, boyle igrenc aci veren bisey olmamisti o ana kadar hayatimda!azcik sevkim kirildi, bu boyleyse nasil dogurucam diye, hatta dr siradan muayene bu nasil olucak dogum gibi bir iki laf etti, guya ben gaza gelicem, tabi dururmuyum ben, dedim gun olur devran doner, baska bir hayatta ben yaparim size vajinal muayene, o gun selamlasiriz:) guldu adam naapsin, ben burnumdan soluyorum:) yanliz gercekten acidi ve gercekten acidi. Neyse akabinde anneme gittim ve dediki sanirim hala kendininkini hatirliyorki dogum ondan kolay!, belki yalan belki dogru ama ohh dedim, o da bana yetti:)
Bu sabah uyanir uyanmaz, akademiden gorustugum ayni haftada oldugum arkadasim Gizeme msj attim, ne var ne yok diye, esasen benden azcik once, yani birimiz haftanin basindayken oburu sonunda gibi..cvp beklerken facebooka baktim aaaaaaa dogmus Can!!!! nasil heyecan oldum anlatamam, iste bu kadar yakin!!! O birde olumune normalciydi bana gore..dayanamadim aradim, o kadar sanci cekmis sunisi gercegi 10 cm acilma ama bebek yola girmemis, en sonunda sezeryan olmus mecburen, bebegide kakasini yapmis zaten icerde stres olmus daha minnacikken, onun adina uzuldum cok ugrasmis, cok istiyordu..yapmista sayilir zaten! epiduralsiz agri kesicisiz..beklemis saatlerce..ama olmamis iste..yanii kimin nasil gelecegine, sen degil gelen kisi karar veriyor, bir kere daha gormus olduk! Icime sular serpildi, olurda sezeryan olursam kafam rahat olucak, korkuyormuyum? oh hell yes!!!!!!!!hemde acayipppp, olurmuyumki bile gecti kafamdan dusun artik:), hatta anneme kan grubumun bilgisini, etrafimizda ihtiyac olursa kimden bulunabileceginin bilgisini bile verdim:))))) ne komigim, ama boyleyim, hadi Erimcim gel artik annecim...kucak kucaga olalim sarilalim:)
bu resmi gorunce, boylemi bu kadarmi saniyorsun? Birde asagidaki resme bak....

Buyuk!!
Saga sola donerken hayal et beni yatakta, gulumsedin gordum:)))))))









Hiç yorum yok: