14 Ağustos 2012 Salı

36 + 1.gun

Bugunku dr kontrolu sonrasi soyliyeceklerim sunlar: Erim tam tamina 2.620 kg ve 49 cm civari, mutluluktan ucuyorum!!!!Bana gelince kilolar ilerliyor!!! 67 ye dogru hizlaniyorum:) Gulumsedim bu duruma ama esasen cokda komik degil hani!Iki bilemedin uc kilo sonra babamizla ayni agirlikta olacagim yupppiiiii:D

Odamiz en nihayetinde bitti:) Tam istedigim gibi oldu diyebilirim:) Resimlerle sizede gosterecegim, de bir kiside bir yorum yazsin arkadas:) o kadar okuyorsun hicmi birsey demiyorsun:))

Simdi sira minnosumun odasindaaaa








Resimlerin bazilari azicik karanlik, kusuruma bakmayin, son iki resimde duvara ve mobilyalara yapisicak etiket ve tahta modeller.Kanepenin ustundekide benim hastane cantam:) Yere birsey almayi dusunmuyorum, bir muddet parke kalsin istiyorum, sonra lazim gorursem bakarim birseyler, kilim felan icin yer cok dar, o yuzden bilemedim, ewet peki ya siz begendinizzmiii odamizi???

Zaman hizla ilerliyor, gun gectikce inanasim gelmiyor, karnimdaki minigi kucagima alacagimi dusunmek cok degisik..anlatamiyorum..bir yandan da hic ordan gitsin istemiyorum..kipirdanmalari hareketleri beni dunyadaki en mutlu insan yapmaya yetiyor, babamizda bana katilinca ozellikle degmeyin keyfime:)

Ve son haber bakici sorunumuzuda hallettik gibi...bir teyze bulduk her isimizi yapicak..yemek temizlik tabii bebegimizede bakicak...bakalim nasil olucak:)


4 yorum:

Elif Kemeroz dedi ki...

Çok güzel olmus odası, çok beğendim, herşey gönlüne göre olsun arkadaşım. Ayrıca kiloyu dert etme eninde sonunda veriliyor:) Bakıcı teyzeye de cok sevindim. İnşallah herşey çok güzel olacak. Hadi bakalim Erimcim, seni dört gözle bekliyoruz, sağlıkla mutlulukla gel:))

Gizem KARA dedi ki...

Aaaaa... demin bir sürü satır yazdım, hem de aşırı komikli şeylerdi aralarındaki bazı cümleler... Hay bin kunduz kaybolmuş hepsi!!!
Neyse yeniden bişeyler karalasın bakalım Gizmo teyze...
Öncelikle odanın beyaz olmasını, çeşitli kombinasyonları kolaylaştırması açısından beğendiğimi söylemiştim. (Can mösyösü için de biz öyle tercih ettik hatta)
Senin seçtiğin kelimeler, cümleler çok şeker... Ne şanslı veletler bunlar.... Bizim zamanımızda blog mu vardı şekerim... :)
Annelerinin onlar henüz içlerinde büyürlerken neler hissediyor olduğunu okumak, epey büyük ayrıcalık... Çok leziz falan bir olay :) :)
Şimdilik hoşçakalın, böyle fırsat buldukça minik minik okuyacağız seni Bengi teyzesi :)
Sevgiler yolluyoruz
GizmoCan

Selda Keskin dedi ki...

Sekerim biseyler yazin demissin, ama ne mumkun... Hamile olmadan hamileymis gibi hissettirdin beni ve sokdayim! Hatta paralize oldum :))Yazdiklarini basindan sonuna okumaya basladim ve ders kitabi gibi calisiyorum.Maalum, seneye kismetse bize de lazim bunlar...
Gelelim yorumlara. Odayi, cicileri cok begendim. Ama bavulumuz niye bebe mavisi degil ;))Kiloyu niye takiyorsun ki, uzman degilim ama herkes gittigini soyluyor, bosver...Fistik gibisin maasallah :)Babaya da soyle azicik yemek yesin, sana nispet olsun diye zayifliyor ben biliyorum :DD
Hersey yolunda gitsin insallah:))Kocaman opucukler...

MemBrain dedi ki...

:))) Faydalanmana sebepsem ne ala Selda:)
Sen gel Istanbula ne renk dersen o renk yapariz heryeri:)