2 Ağustos 2012 Perşembe

34.hafta + 3.gun

Sekerim gebelik zor is, ozelliklede buyuyorsan devamli...
Erimim 2200:) kilo almasi en istedigim sey, esasen iki sey istiyorum, biri kilomuzun 3 un ustunde olmasi, digeri haftamizin 36 nin ustunde olmasi..Istanbuldayim, bodrum tatili tatil haric herseye benzedi:), cok hastalandim en kotusu oydu..hala daha oksuruyorum, hastaligim boyunca bir tane minoset ictim o kadar, ve az evvel hastaligimi unutarak girandolaya dondurma yemege gittim:( cok nefisti ama simdi odum kopuyor tekrarlicak soguk alginligi diye...gorucez bakalim yarin bi olsun...belki hemen alirim bir minoset..

Yarin hem, koltugumuzda geliyor:))) perdemde onumuzdeki carsamba gunu gelicek, hersey bitsin oyle resmini koyucam odamizin:) ben memnunum simdilik:)

Zaman ilerledikce, gebeligimi bebegimi birakamzmisim gibi geliyor, insan herseye alisiyor, onca sikintiya, onca derde, bin kere aglamama, rahatsizliklarima yani herseye herseye ragmen inanilmaz derecede mutluyum, bebegimi oyle seviyorumki...ancak bebegi olanlar bunu anlar, cok degisik inanilmaz birseymis bu:) Allah isteyen herkese versin, su an bile kipir kipir, artik hareketler kocaman, butun karnim hareket ediyor resmen:), kuvvetliler genelinde ve Erim kesin gececi bir bebek, uyku felan yok zaten geceleri, genelde iki uc gece uykusuzluk, sonraki gun sizma seklinde geciyor, ve bu dediklerim Erim icinde gecerli, iki uc gun maksimum hareket sonraki gun durgun:) resmen halsiz dusuyor,

Tam tamina 66 kiloyum, oldum yani:) ham meyveydim, artik yenecek kivama geldim:)

Resim tarihi 2 Agustos 2012, kiyafetimin kusuruna lutfen bakmayiniz...O kadar sicakki, surekli dustayim...

Hiç yorum yok: