25 Temmuz 2012 Çarşamba

33.hafta+3.gundeyim

Sanirim artık devlestim:),komple büyüdüm:)))ve fakatttt Asırı sıcaklardan bunalmış durumdayım, yaz gebeliği cok zormus, geceler özellikle inanılmaz zor geçiyor, ve acayip hastayim:((( grip desem diil faranjit soguk alginligi(yani klima) mahvetti beni, bugün 6. Gundeyim, bırakın denize girmeyi felan, odamdan dışarı cikamiyorum, annem benimle onada cok eziyet oldum, acayip üzülüyorum, hatta bugün ful ağladım, yarın Abim gelicek, umarım birazcık toparlanırım, niye eve donmedin derseniz, buradaki açık büfeyi evde bulamadığım icin...en azından çorba ictim, balık yedim, salata meyve aralıksız tuketebildigim icin.... Bodrum Acıbadem'e gittim, hem dahiliye bölümüne hem kadın doguma, bebeğim iyi:) sukurki 2000 kg olduk ve upuzun bacaklarımız var, yani ne diyeyim binlerce sukur!!! Dahiliye ise üst solunum yolu enfeksiyonu dedi artı faranjitte varmış, minoset verdi, deniz suyu verdi burnum icin, son olarakda kan tahlili üzerine antibiyotik verdi, augumentin, ama ben icmek istemiyorum antibiyotik, offf, zaten hastalığımın hemen basında gitmedim doktora, akut hali bir hafta, e bitiyor...ne dersiniz icsemmi??? Öksürükten oluyorum, bebeğime zarar gelmezmiş ama insan genede korkuyor, ve üzülüyor, biletimi one aldım, pazartesi donüyorum istanbula, doğumuda basından veri gittiğim doktorumla yapicam, burdan belki kırk kere aradım, hakkını yiyemem,şimdi yemek vakti, iyi dileklerinize ihtiyacım var, blogumu okuyan sevgili okurlar, bir kelam etseniz:) nasıl mutlu olurum:))

1 yorum:

Gizem KARA dedi ki...

biraz geç bir yorum oldu bu... ama şimdi ne kadar iyisin bak... içindeki sesi dinledin, ilaç falan almadın.... ve harika durumdasın ;)
bundan sonra da böyle olacak bence, içimizin sesi bize heeeeeeeeeeeeeep en doğruyu anlatacak ;) (bikaç tane olabiliyo o sesten, hep olumlu olanı dinlemeliyissss) ;)
xxx