15 Temmuz 2012 Pazar

31+6 dayiz:)

Yani 32 olduk:)) cok heyecanlıyım:) bodrumdayim, iPad le yaziyorum o yüzden yanlışlıklar olabilir kusuruma bakmayın...Bodrum'a geldigimiz ikinci gün dişim kırıldı! Hemde epi topu Roka yerken....duşunun artık! Dörtte biri yok şimdi azı dislerimden birinin, neyseki agri sizi yok, donene kadar idare ederim diyorum. Gece uykularım bitti kuş uykusu oldu. İlk iki gün neredeyse hiç uyumadım son iki gündür memonun sosis yastığımı getirmesiyle uykuyu azıcık tadabildim, Denizi erimin sevdiğini düşünüyorum çünkü denizden çıkınca acayip hareketleniyor:) kıpır kıpır oluyor benim minnosum, kasilmalar sıklasti gibi hemen nefes egzersizlerini yapıyorum olmadı yan yatıyorum geçiyor:) en değişik mevzu ise artık tekmelerin hareketlerin karnımın en ücra köşelerinde de gerçekleşmesi:) 50 faktör güneş kremine rağmen alnimdaki iz iyice belirginlesti, sanırım engelleyemiycem..inşallah doğumdan sonra gecer diyorum. Goguslerimin ucunda minik delikler var desem inanirmisiniz, sasmamak elde degil, hersey bu kadar hucrelere islenmis nasil oluyor,hepsi gorevini bilip yerine nasil getiriyor... Muhteşem vücudumla gündüzleri kadikale resort spa da geceleri gardens of babylonda arzı endam ediyorum, kocaman yerdeki tek hamile oldugum icin beni kolayca görebilirsiniz:) beklerim:)))) Ps: yeni resimler upload edicem, bikinili ve kocaman:)))

Hiç yorum yok: