5 Temmuz 2012 Perşembe

30.hafta + 3. gun

Merrrhabaaaa:)))

Hemen en onemli haberimi vereyim, dun dr a gittim amerikana bebegimiz 1600 gr olmus boyumuzda 41 cm bu boy olayini biliyorsunuz bacak olcusunden hesapliyorum FL degerini 7 ile carpiyorum bence bebgim babasina benzicek vucut yapisi olarak uzun bacakli yani:)
Ayyyy nasi mutluyummmm nasi mutluyummmmmmmm!!!! minnosum kilo almis saclari uzamis yanaklari tombullasmis doktor amcamiz aynen boyle dedi:) hehe e annem geldi:) normal diilmi? kiloda ise 63 oldum, yasasin 10 kilo!!! sanirim bitise kadar 5 kilo daha alirim daha fazla olmaz umarim:)

ODamizin buyuk bir cogunlugu bitti, esyalar geldi kagitlar boya bitti:), kalanlar sunlar bir adet bebek yatagi ki onun icin karsiya gitmek zorunda kalicam bu taraftaki magaza kapanmis, white&soft, birde koltuk, 80x180-190 gibi birsey, bunlarin disinda maxicosi anakucagi aldim cabriofix model, arabaya kara veremedim, salak gibi gidip bugabuu stokke felan almak istemiyorum, 2500 TL ye satiliyolar??  onuda gectim acayip buyukler, hangi arabaya sigar bunlar? kim indirip kim kaldirabilir ?ewet cok sekiller cok guzeller muhakkak bebek acayip rahat ediyor, ama yuhannesburg diyorum ve almiyorum, simdilik arada kaldigim iki tane var, biri maclaren techno xt, digeri nuna pepp, bakalim hangisi olucak..ikisinide sevmedim ama hafif kolay ozellikleri var... maclaren alirsam bebek bu modelde dogumdam itibaren tasinabiliyo, diger zaten maxicosinin modeli..bakalim bunada karar vermem yuzyil surebilir:)
bir aksilik olmazsa bir suru alisveris yaptik internetten, amcasi esinin yanina gittiginde bizimleri getiricek..bakalim neler gelicek:), bu arada ben sali gunu bodruma gidiyorum yaklasik 3 hafta kalacagim, biraz deniz biraz tatil bana iyi gelicek, memoda gelicek babymoon yasicaz:)
pazar gunu Bilgenin (memonun kuzeni) babyshower partisine gidicem, onun dogumuna cok az kaldi gunler...ben heyecan oldum onu dusunemiyorum..ben yapmicam babyshower cunku burda arkadasim yok malum,
bugun annemle gidip gecelik yenidogan giysileri felan alicaz cok gezmicem ama...cunkuuuu iki gun once bebegime yatak bakmaya gittigimde saatin farkina varmadim ve azcik kendimi yordum sonrasinda tam iki saat kasilma yasadim, cok rahatsiz oldum, braxton hicks kasilmalari bende agri yapmiyor yanlizca karnimin alt bolgesi tas gibi sertlesiyor  ama ne sertlesme!

Dogum resimlerimi Ayca Ogusa cektiricem..ama birde hamile resimleri cektirmek istiyorum, onun icinde bodrum donusunu beklicem yani devlesmeyi bekliyorum, asagiya bir resmimi yukluyorum, gayet pijamalarimlayim kusuruma bakmayin:) baska birsey giymek istemiyor zaten insan o kadar sicakki...hayir tamam hava sicak ama ben ayri bir sicagim...avuclarimdan ayaklarimdan alev felan fiskiriyor abartmiyorum..gece uykularim bu hafta basindan beri kus uykusu oldu..10 kere felan uyaniyorum 2 kere cise gidiyorum geri kalan uyanmalarim hangi tarafa yattiysam o taraf kalcamin agrisi sebebiyle oluyor istedigin kadar yon degistir asla agri azalmiyor ve bir kere bir taraf agridiysa yataktan kalkana kadar o agri baki kaliyor..:) ama hamileligimi seviyorum:) Resim tarihi 1 Temmuz 2012. ve odamizin resmi pek yakinda soz..:)










Hiç yorum yok: