11 Haziran 2012 Pazartesi

Sonunda duvarkağıdına karar verdik:)

Geçtiğimiz cumartesi günü sonunda Mehmeti ikna ettim ve keyap çarşımıdır nedir oraya gittik, taa anadolu yakasının modokosunun yanında bi yerde...
Duvarkağıtçıyı çok önceleri seçmiştim malum:) beni tanıyanlar bilirler araştırmacı kişilik:)
Herneyse en sonunda karar verdik ve tabiki bu karar taaa ne kadar zaman önce görüp beğendiğimiz kağıt oldu:)
Perde işim kaldı onuda annem gelsin öyle yapayım diyorum...perdeciye gidilecek felan falan..hem zaten memo bugün itibariyle 10 gün yok o zamanada annem gelir sanırım..


Öncelikle bu beşiğimiz..gayet sade hatta sıradan bile denebilir..bunuda geçen hafta almıştık modokodan 500 TL ye.. başında cibinlik denilen şey vardı tabikii ben onu istemedim..hiç hazzetmedim sarkan tül olayından...içine yatak felan veriyorlardı kumaşın desenini sordular orda taa önceden! gördüğümüz duvar kağıdının modelini gördük ve ondan istedik..tesadüf işte..





 Son iki resimde gördüğünüz şeyler duvar kağıtlarımız..şimdi şöyleki karşılıklı iki duvarımız var birini komple balonlu kağıtla kaplıcaz ikincisinide yarıya kadar yukarıdaki maviyle kaplıycaz ve beyaz tahta bordür geçicez duvarın ortasına yukarıda kalacak olan boş alanada son resimde(çevrilmeyen!) görülen stickerları felan yapıştırıcaz..hatta bu stickerdaki figürleri mobilyacıya götürücem ve onların tahtalarını yaptırıcam böylece bembeyaz olan mobilyalarımıza yapıştırmak için harika motifler olucak ve ben hem araba hem uçak hem zürafa hem balon felan dolayısıyla istediğim her şekil yatak takımını alabilicem:))))) yupppiiiiii

Yukarıdaki resimlerde duvarkağıdımızın kumaşları olup, aşağıdaki modele uygulamasını yaptırıcam..
yok resmi bulamadım bulayım hemen koyucam söz o kadar şiriiiinnnkiiii:)))))

Buldummmmm:)))))


katiyen çeviremiyorum resimleri..sorry!!!
ne paint ne picture manager..sinir etti!


Hiç yorum yok: