19 Haziran 2012 Salı

Hiç ummadığın anda olabilir herşey..

Cuma gecesi yani 15 inde eve geldim sakin sakin otururken..telim çaldı eşimin abisinin eşi arıyor..ballandıra ballandıra US e nasıl gideceğini felanı filanı anlattı..bende gıcık oldum elimde olmadan..neyseki teli kapadık..sinirli sinirli  duruyorum evde felan..yanlızım koca lizbonda..tel açtım azcık anlattim icimdekileri haliyle anlamadi:)..niye böyle düşünüyorsun felan:) erkek o imkansız anlaması..neyse böyle bir moda girdim o gece.. saatler ilerledi ben çok su içtiğim için sürekli wc ye gidiyorum gittim gene...tuvalet kağıdında hafif bir kırmızılık gördüm..anlamadım bir daha sildim yok ewet doğru çok hafif bir kanama..koşarak aynaya gittim hemo' dan mı acaba diye baktım.. hayır değil..memeoyu aradım..üstümü giydim..görseniz gurur duyardınız tabiki korktum ama ağrım olmadığı için panik olmadım..hem yanlızdım panik olma lüksümde yoktu..taksi durağı katiyen açmadı teli..yola çıktım..ona el salla buna el saall bindim nihayet..tabii memo bu arada kurt felan döktü tahmineen..yeni dr un telini bulamadım o an.eskiyi aradım.acıbadem fulyaya gittim..acile..yolda evdeki modum aklıma geldi..ne kadar salağım dedim..şimdi bebeğime bişey olsa ne US in ne TR nin ne amerikanın ne acıbademin hiçbirinin önemi kalmıcakki zaten..o an hepsinden vazgeçtim..Acildeki Dr muayene etti..nereden geldiğini bilemedi..?..ama bebeğimin sağlıklı olduğunu rahim ağzında bir zorlama olmadığını açıkca gördü söyledi gördüm..geriside önemli diildi zaten..Müge hastaneye geldi ve o gece benimle kaldı..gerek yoktu ama öyle istedi..
Ertesi gün İst. doğum akademisine gittim..çok güzel geçti benim için..ikinci gün mehmette katıldı cmtesi gecesi gelmişti Lizbondan..çok mutlu oldum onunla böyle bir kursta olmak bana çok iyi geldi..sanırım ona da:) hemde babalar gününde:)
yazık aşkımın dudakları uçuklamış ben hastalandım cuma akşamı diye..seviyo bizi bizde onu..

Hiç yorum yok: