15 Haziran 2012 Cuma

Haziranıda neredeyse devirdik...

Zaman nasılda hızla ilerliyor, şaşırmamak elde değil..
Gerçekten az kaldı..

Şimdi en son burada kalacağımız belli olunca ben kendi dr umun dışında bir başka doktor arayışına girdim çünkü benimki azcık paragöz gibi geldi bana, son randevumuz sonrasında...

Amerikan hastanesi kesin olarak Acıbademden çok daha ucuz + hastane bence daha güzel
Yani çok büyük ihtimalle Amerikanda yapıcam doğumu..Buda dr değişikliği demektir. İyi bir dr olduğuna inandığım birinide buldum..sanirım bundan sonra onunla devam edicez yolumuza...

İstanbul doğum akademisindeki kurs bu hafta başladı, geçtiğimiz çarşamba günü ilk ders vardı..yanlızca gebelerin katıldığı 2 saatlik  bir tanışma toplantısı..sevdim..hoşuma gitti..bakalım haftasonu iki gün boyunca ne yüklemesi yapıcaklar:) herkesin gebe olması sorunlarını anlayan birilerinin olması yargılayan olmaması gerçekten nimet gibi bir şeymiş..eminimki bu satırları okuyan ama yuh abarttın deli gibi düşünceler içinizden geçiren vardır..ama inanın bütün düşünceleriniz ilk gebe kalışınızda hemencecik değişicek beni sollucaksınız:))) kursta bi hafif sezeryan paranoyası vardı..tü kaka şeklindeydi..bazıları o kdara kafayı takmışki bu meseleye ilk doğumları sezeryan olup ikinciyi vajinal yapıcam diyenlermi? bebeğime böyle bir kötülük yapamam diyenlermi? ne biliim değişik herkes değişik..açıkcası ben normal doğum yapmak istiyorum, bağırsaklarımın yerinden oynaması yerine perineme kesik atılmasını tercih ediyorum tabii atılmasın diye elimden geleni yapacağım perine esnetici hareketler masajlar hepsini 33-35 arası yapmaya başlıyacağım emin olunuz..doğal doğum yapamam diyorum yani epiduralsiz tamamen kendin..ama normal olmaz sezeryan olursa da bir şekilde, hiç bozulmam yeterki gereklilikten olsun..isteğe bağlı değil, gün geçtikçe normal doğuma ısınıyorum korkum endişelerim geri planda kalmaya başlıyor..bu nasıl oluyor bilmiyorum..sanırım insanın kendi zihni yapıyor bunu..tek istediğim bebeğimin sağlıkla hayata gözlerini açması..yolu yordamı farketmez..herhangi bir dayatmam olmayacak yani..

Amerikandaki doktor plasentamın hafif aşağıda olduğunu söyledi esasen bana söylemedi konuşuyodu kendiyle:) sonra tabi ben durmadım azcık araştırınca marjinal plasenta diye birşey varmış..bilmem bu kelimeyi hatırlıyormusunuz..marjinal..belki yazdım belki yazmadım ama vajinal kanamam var diye hastaneye gittiğimde:) muayene eden dr bana hıımm marjinal demişti..bende nerem marjinal ne demek bu felan diye ağlayarak sormuş cevap alamamıştım. Çok önemsemiyorum neden bilmiyorum..çünkü artık sakinlik istiyorum sanırım:) birde bunun dışında bebeğimin kilosu için yeni dr çok değil dedi buda senin için güzel haber dedi bana..normal doğum için yani..

Başka bir haber eşimin kardeşinin eşide hamile belki bahsettim daha önce bilemiyorum(3 hafta var aramızda, geride)..amerikaya gidelim diye ona çok dil dökmüştüm ki zira o orda 10 yıl yaşamış bir insan ve bu ikinci gebeliği ikna olmuştu ama kendi kardeşinin yazokulunu ayarlayamadığı için program bozulmuştu..bunu esasen sırf annem ikna olsun diye yapmıştım..birileri olsun diye..ama olmadı gelemediler, annem istemedi felan falan, dün haber aldım okul ayarlanmış..zaten alışverişe gidiyorum sanırım kalıcam gibi bir haber geldi bana..annemi aradım hadi dedim sevinerek..hayır dedi direk...çok üzüldüm hatta gizli gizli ağladım wc de..elimden birşey gelmiyor..üzgünüm Erim! Baban ben geleyim gibi konuşsada bunun neredeyse imkansız olduğunu düşünüyorum. Artık mecburen Türk topraklarında doğucaksın kısaca burada başbakan olabilirsin..amerikan başkanıda başkası olsun dimi:)

Ama sana söz native language kadar iyi olsun diye yabancı dilin elimden geleni yapacağım..tabiki seni zorlamadan sıkmadan...

Geçtiğimiz pazar gününden beri yanlızım İstanbulda..babamız Madrid-Barselona-Lizbon yaptı bu arada yarın akşam geliyormuş..pazartsi akşamıda tekrar gidiyor:( bu sefer daha az ama korkunç Türkmenistana..yani telle konuşmanın en zor olduğu yere..21 haziranda hem annem hem mehmet geliyor..

buda hemen sonraki programım:

22 haziran üst kat mobilya gelişi takılışı, alt kat mobilya sökülüşü, babanın oda için boya alımı
23 haziran boya badana (cmtesi)
24 dinlenme:)
25 dolaplari tasima yerleştirme (pztesi) (yatak odasındaki giysilerin üst kata taşınması bazılarının tabikii paltolar gece kıyafetleri gibi...)
26 dolaplari taşıma yerleştirme (salı) (kışlık yazlık yapıcam artık mecburen)
27 kağıtların duvarlara yapıştırılması, çıtanın takılması..
29 bebek mobilyalar gelişi (cuma)
bakalım programa ne kadar uyabilicem, cez..

Hiç yorum yok: