26 Haziran 2012 Salı

29.haftam bitti + 2 yada 3. gundeyim:)

Gecen hafta persembe itibari ile ise gitmiyorum, dunyalar benim, nasil anlatabilirim ki...
Tuvalet sorunum aninda bitti gibi oldu..
Duzenli beslenmeye gectim
Annem geldi
Odamizi yapmaya basladik iki gundur korkunc yorulduk, simdilik plana uyduk:)
Sikintilara gelince...
bebegimiz son kontrolden bu yana kilo almadi yani az aldi, gerci doktor hersey gayet normal dedi ama bence memonun olmadigi iki haftalik surecte iyi beslenemedim ve haliyle bebegim kilo alamadi, arayi kapamaya calisiyorum dusunun artik:)
ve eltim US e gitti, sanirim bu bir suru kisiyi rahatsiz etti...benden daha abarti tepkiler felan geldi..tabikii bunlar bize soylenenler direk onlarin yuzune degil..ama dusununce kisilerin soylemlerini ve hatta bazi hareketleri sasirmadim desem yalan olur:) bana cok koymadi sonucta samimiyet derecesinin gercekligini en basindan beri tartip algilayabilmistim, yanlizca azicik sucluluk azicik yanlismi yapiyorum herseyi birakip gitmelimiyim yanliz neden gitmiyorum felanlarin ustume  gelmesi beni gerdi agladim gecti..ben biliyorumki bu isi cok istedim ugrastim aylarca arastirdim buldum konustum yazistim her teferruati ayarladim ama sona iki kala olmadi..mevzuda fazla uzadi..beni sikmaya germeye basladi..unutasim var artik yaa uff
baska konuya gecicem..
soyguncu Acibadem Fulya hastanesi!!!!!!!!
ne bu yaahu atla devemi?
nasil bir ucret bu?
12.300 normal epidural 1 gece
ohannesburg diyorum
daha buna suit oda (750 tl)
sunnet(1800 felan)
fotografci(1500)
kurabiye oda susu lohusa serbeti cak cuk (1000)

ve kocaman bir gulumseme:)

bunun bir turlusude amerikan hastanesi
9080 normal epidural 2 gece
suit oda (750-1750 arasi)
sunnet (henuz sormadim)
foto ve cak cuk ayni burdada (2500 diyelim toptan)

onumuzdeki hafta felan karar veririz sanirim..

ama en cok perdemizi ayarladik ona seviniryorummm
taaaa unkapanina gittik annemle, imc 1. blok hisar perdecisi tavsiye olunur:)
zaten benim butun evimin perdelerini buraya yaptirmistim..bunuda ayarladik, ananemiz ben alicam dedi, zaten butun odayi aslan ananemiz aldi:))
perde gelsin resmini koyucam hemen..kumaslar azcik farkli ama bence guzel olucak heyecanliyim:)
bu arada kiloda +9 dayim..hala 10 olmadim ama cabaliyorum:)
persembe duvarkagidi yapilicak cumada mobilya geliyor, layyyy lommmm

Hiç yorum yok: