7 Haziran 2012 Perşembe

26 Hafta + 3 gün

Merhabalarr,
bugunki dr ziyaretimiz sonrası kilomuzun 979 gr!boyumuzunda 34 cm (bunu ben ölçtüm:) FL değerini 7 ile çarpıyorsun yaklaşık boy ölçüsünü veriyor sana, nerden biliyorsun deme, aradım okudum buldum:)

bir adet mantar sorunumuz ve az oranda idrar yolu enfeksiyonu mevcut olup, çözüm olarak ilaçlarımızı edindim, bugün başlıyorum...

maalesef bugün resim yok çünkü bebeğimiz bugün yüzünü plasentaya gömmüştü çok güzel bir popo resmim var o ayrı:)

Amerika yalan oldu:) Ewet evi tuttuk arabayı kiraladık ama olmadı..kısmet değilmiş diyorum ne diyeyim..iki yada üç gün önce annemle telle konuşurken gidiyoruz aldık gibi biletleri dedim ( o arada bilet ayarlama çalışmaları başlamıştı) benimki gene başladı şöylede böylede ya a olursa ya b olursa ya c olursa..ne kadar olası kötü şey varsa sayıyor sevgili anneciğim..birden (beni tanıyanlar bilirler cidden birden) tepem attı, dedim anne çocuk oyuncağı ettin ..sana kaç kere sordum adam gibi cevap ver (azcık sert olmuşum:( ) gelirim gelmem yapamam harika yok hadi... bunların hepsi bir seçenek..her defasında ne kadar olumsuz düşünce varsa sölüorsun bende her defasında şöyle böyle ikna etme çabalarına çok iyiyim birşey olmıcak çabalarına giriyorum (sanırm paranoyak yanım anneme çekmiş:) bu iş olmıycak biz seninle orada yapamıcaz benim bunları duymaya değil pozitif olur bişey olmaz gibi lafları duymaya ihtiyacım var zira bi iki haftaya 7 aylık hamile olacağım...gibi bir konuşmanın sonunda anladımki annem benim amerikadaki refakatçi modelim asla ve asla değil...
ertesi günki normal konuşmanın üstüne dün akşam tekrar mevzuyu açtı annem...beni yanlış anladın ben seni üzmek istermiyim, senin içinde bebeğin içinde herşeyi yaparım..(bol ağlama:() ama ben sen ayy deyince düşer bayılırım kendime güvenemiyorum..dedim anneciiim ben bunları bilmiyormuyum..hiç ne kızdım ne küstüm azcık sinilendim sen benim kusuruma bakma..zorlama yok bıraktım ben gitmiyoruz rahat ol..( panik atak hastası annem yıllardır esasen babamdan beri.bazen tavan yapıyor bazen hiç belirti bile yok ama gelip gidiyor, ne diyebilriimki? bu mevzu ona çok geldi canım annemin telde ağlamasına bir şekilde sebep olmak hiç istememiştim ben!)gidemicez sevgili Erimcim çok özür dilerim..tek başıma olmak istemiyorum kocaman karnımla yapamam diye düşünüyorum..

ev araba parası ödemişken dedim baban gitsin sana ciciler alsın gelsin..bakalım...

Burada olacağım belli olduğuna göre bu sıcaklarda korkunç İstanbulda olmak istemeyeceğimde aşikar diye düşünüyorum..yani diyorum biz en iyisi Bodruma gidelim erimim hımm ne dersin? denize gireriz kitaplar felan okuruz uyuruz..
:))))))))

Hiç yorum yok: