28 Mayıs 2012 Pazartesi

25.haftamıza başladık:)

Merhabalar,
kocaman göbeğimin ve bebeğimin resmi için bugün burdayım:)

hani gecen yazimda bir skala yapmistim..kilomla ilgili..27.05.2012 tarihli tartiya gore bu skalayi alt ust ettim:)
parcaladim yedim yuttum:) bendeniz bugune bugun 61.4 kiloyum, bu kilo anlatılmaz yasanir:) hatta artık yüzede yansır, yanaklar dolar ve kırmızılaşır:)

bebegime gelince bu resim 24 hafta + 5 gunlukken cekildi...sanirim babasina benziyor..:) benim minnosumun kilosu 760 gr:)

neyseki yediklerim ona da gidiyor:)
bosa buyumuyor karnim yani...

Pazar gunu yani dun yoga yapayim dedim..Muge teyzemizden cd aldik prenatal yoga..
ama prenatal olduguna eminmisin diye tel actim :) o derece..

Ya nası bi hareketler onlar..hayır normalde yapamam zaten..
Benim kendi yoga kursum yoktu bu hafta, cd den yapayım
dedim, zorlandim ve sanirim zorladim sanirim kendimi...
sonrada hayıflanıp durdum normal olarak..niye yapiyosun boyle bıdıbıdıbıdbıdbıdı..akabinde surekli çişim geldi ama surekli..acaba sızdırıyomuyum paranoyası oldum bir sure..
Gebelik bende evham yapti sevgili arkadaslarim orasi kesin..manyamis gibi ya soyleyse ya boyleyse modeli oldum..bi rahat birak kendini dimi.. yok illa kasicam..

cmtesi gunu ayni zamanda seker testimiz de yapildi..ac karnina gittim o asiri bal kupu koca bardak sekerli suyu ictim..75 gr seker yuklemesi

basladik beklemeye bir saat ve iki saat sonra kan ornegi aldilar..boylece test bitmis oldu ama etkileri iki gun surdu hatta neredeyse bugun bile var diyebirliim....bas donmesi bir numarali yan etki oldu benim icin, tüm gün ciddi bir şekilde sürdü..pazar günüde az buz devam etti..bugun bitmek üzere kıvamında..ama dengeyi bozuyor..ne kötü birşeymiş şeker yükselmesi...sonuçlarım çıktı dr.umdan haber bekliyorum neticeleri hakkında..

açlık şekeri:74
75 gr yükleme sonrası
1. saat:134
2. saat:140

bakalım şeker ihtimali varmı yokmu? bir iki netten search ettiğime göre yok..ama tabi ben bilmem doktorum bilir..

Bu arada Batik ten kocaman vücudumu ortmesi icin bir elbise aldım...ewet ben ve upuzun elbise?? resmini bulup ekliyeceğim, herşey bir anda kayboldu gitti..:)

3 hafta daha dayan bebeğim (28) , sonrasında gönlüm rahata ericek..hele 36.haftaya gelince psikopat anne yerine melek olucam söz veriyorum

Hiç yorum yok: