24 Mayıs 2012 Perşembe

24.haftamın içindeyim büyüyorum çok mutluyum:)

Kesinlikle büyüyorum aksi halde bu kocamanlaşmanın başka açıklaması olmazdı değilmi:)
Nasıl desem Allah nazarlardan saklasın:) kendimi pek iyi hissediyorum..hatta neredeyse neden bu kadar iyiyim bile diyeceğim:)
Kilo kontrolüm yıkıyor beni...61 olmak üzereyim...esasen şu anda gayet normal bir ilerleme içindeyim yani baştan koşarak gelmeseydim böyle olmıcaktı ama oda elimde olamadı maalesef
Allah duphalac şurubu bulandan razı olsun:)
Sanırım geçen haftaki diyetisyen randevumu atladım şu anda aklıma geldi:)
Hiçbirşey olmuyor artık:) üstüme veya altıma:)
Annemin vizesi çıktı:)
Gitmeye çok ama çoook korkuyorum ama gitmezsem çok pişman olucam çok içimde kalıcak sırf bunun için gidicem..
Olmazsa yapamazsam geri dönerim diye kendimi avutuyorum:)
Bana ne var bunda harika felan gibi konuşmalar çok iyi geliyor ama yapan yok o ayrı:)
Bugün şeker testimiz vardi ama doktorumuz acil ameliyata girmiş erteledki randevuyu, esasen iyi oldu çünkü dün akşam şeker testini unutarak dondurma yedim hemde antepfıstıklı ve kavunlu hep gittiğimiz arnavutköydeki dondurmacıda, şu anda olsa gene tereddüt etmem gene yerim:)
Dün Marianın bahçesine yemeğe gittik, herkes rumdu biz hariç, hatta patrik mi diyorlar yoksa pedermi hangisiyse ol geldi yan masamıza oturdu tabii öncesinde bizim masaya uğrayıp tatlı bebeği kutsamak istediki bebek korktu, bi an karnımı göstermek istedim:) bizide kutsarmı diye düşündüm komik olma deli kadın diyerek kendimi telkin ettim:)
akşam uunutmazsam resim çektiricem ki benim göbek ne hale geldi görebilin..aldı başını gitti öyle diyeyim:)
ismimiz cihan olsun diyoruz ne dersiniz var olmayan okuyucularım:) çok mu demode? yani her an değişebilir tabii ama itiraz etmedim ben, babamızda etmedi bakalım nasıl olucak...

Kilo Skalam:

Başlangıç: 53
12. hafta
13.hafta 55
14.hafta
15.hafta
16.hafta 57
17.hafta
18.hafta Amniyosentez
19.hafta
20.hafta 59
21.hafta 59.1
22.hafta 59.9
23.hafta 60.2
24.hafta 60.8

insan üç haftada iki kilo alırmı?
peki insan dört haftada iki kilo alırmı?
görüldüğü üzere başlangıç pek bir hızlı gelişti o kadar baklagile, salataya, ızgaraya, ota , zeytinyağına rağmen..sonuç böyle oldu..
bari yeseydim dönerler pideler hamburgerler pastalar börekler..
neredeyse ağzıma koymadım tam 24 haftadır!


inşallah bebeğimiz büyüyordur..seviyordur yediklerimi....

Hiç yorum yok: