10 Mayıs 2012 Perşembe

22.haftamdayım büyüyorum..

Ewet büyüyorum zaman ilerledikçe kocaman oluyorummm:)))))
Dr.GA ile yaptığım yazışmalar neticesinde benim manyak olduğumu düşündüğünden eminim bugün.:D
Ne yapiiimimm ewet azcık kabul ediyorum...
Rahim boyu için muayenemi oldum ve kapı gibi 5 cm lik ölçümümü gördüm!
rahatladımmi, ne diyosun sen yaaaa, rahatlıktan çişimi kaçırıyodum..
Herneyse..muayene esnasında bilumum parmaklanma durumuna maruz kaldımmı? ewet
ben ah mah deyip yüzümü ekşittince GA bana dediki sezeryanmı istiyordun?
hayır dedim normal...
bana demezmi e o zaman alışıcaz buna...
hemen söyledim ama bu normalmi şimdi yaaa
hemen söyledi: erkek olucaktın ne yapalım,(alalalalalalaaa yaa)
Birde bunun üstüne bana kabız olmuşsun dedi..
Yok yaa dedim gerçektenmi:) tabiki böyle birşey demedim ama dedimki e diyorum inanmıyorsunuz....
Neyse efendim, bugünün neticesi şudur:
günde 3 sefer Magnesie Calcinee toz
günde 3 sefer başlayarak daha sonra azaltılacak olan Duphalac şurup
ve bugün ve yarın tekrarlayacağım bunlardan sonra şuruba başlıyacağım iki adet BT enema lavman...
ama ne lavman..görsen korkarsın, öyle diyeyim sen anla canım..
Tüm bunlara rağmen şu anda mutluyum..huzurluyum..karnımdaki garip hislerin bebeğimin hareketi olduğuna gün ve gün eminim..bugünlerime binlerce kez şükürler olsun..
bendeniz yarım kilo kıymanın şaşkoloz korkak hisli ve mutlu annesi!

Not: babamız gidiyoruz dedi..ev bulmuş, tutuyorum dedi..

Hiç yorum yok: