8 Mayıs 2012 Salı

07.05.2012 paranoyakmıyım ewet kabul ediyorum!

Ewet kabul ediyorum, ağır paranoyak olabilirim, şüphe benim ikinci adımda olabilir, veya ben tamamen hormon kontrolünde olan bir hamileyim..Ama bunların hiçbiri aşağıda yazacağım durumu aklımdan atmam için bahane olmayıp aksine tetikleyici olmaktadır!Şimdi durum şöyle:
Dünki Atıl Yüksel randevumuz çok güzel geçti..Bebeğimizin herbiyerine baktı Dr Amcası..inceledi inceledi parmaklarını kalbini kulağını böbreğini kısaca ne varsa hepsini detect etti..Bizede layy lom diyerek ordan çıkmak ve güzell bir havada güzell bir yemek yemek kaldı:)
Yannnızzz, tabiki bu mevzudada bir yannız olacaktı..ne bekliyordun? diyor ve devam ediyorum..
Bilindiği üzere amniyosentez(AS) öncesi rahim yolumuz 5 cm olarak ölçülmüş ve AS sonrasındada yani hemen bir hafta sonraki randevudada ölçüm alınmış ve gene 5 cm olduğu için koca bir iç çekilmişti, yani bebeğimiz yerini çok sevmiş, AS onu etkilememiş, mutlu mesut olmuştuk..
Dünki randevumuzda ise Dr.Atıl bu uzunluğu öncesini bilmeden ölçmüş ve 2.7 cm olarak belirledi...bu tabi bana akşam dank etti..aradaki 3 cm nereye gitti? sorarım size? Sürekli kasılan sağ tarafım yüzündenmi? Yaptığım ardı arkası kesilmeyen libelaks lar yüzündenmi? Korkmalımıyım? Rahat olayım ben artık noluurr yaa..
Hemen yani az evvel Gürkan Arıkana mail attım, aynen böyle durumumu anlattım, ne düşüneceğini çok takmıyorum artık insanların, ben çığırından çıkmış bir gebeyim, umurumda değil....Mehmetin ah vah larını da umursamıyorum , ama size söz veriyorum bunuda aşayım wallahide billahide mutlu korkmayan bir gebe olucam...zaten 10 nunda randevumuz var GA ile...
Dün dr öncesi yaşadığım kabızlık alarmını ancak gece aşabildim...2 adet libelaksla..yaşadığım acıyı geçiyorum korku beni bitiriyor...Ah bir korkmasam birşey olucak diye..Ah biran önce 35.haftayı görsek devirsek..Herneyse  Dr. a gitmek için beklerken çoook derinlerden bir bebek ağlaması geldi kulağıma..tabi benim için harika bir sesti..hemen anladımki tam altımızda oturan hamile çift doğum yapmış:), jet hızıyla giyindim..2.5 yıllık evliliğimizde ilk komşu ilişkimizi böylece geliştirmiş oldum:) zillerini çaldım..Anane dede baba ve anne:) tabiikii miniminnoşş bir erkek bebek..ahhh kuzuu nasılda annesinin kuzusu..cukcuk meme emiyordu..çok rahatsız etmek istemedim zira 3 güncükmüş:) ama kocaaaamann tebriklerimi ilettim, maşallah felan dedim ve yüzümde kocaman bir gülümsemeyle yukarı geri çıktım:))) sonra dedimki inşallah bizde görücez bu günleri....

06.05.2012 tarihli 21. haftanın son günleri..
 buda katiyen yan çeviremediğim 460 gr lık minnoşum 07.05.2012 tarihli..

Hiç yorum yok: