17 Nisan 2012 Salı

Hamile Kıyafetleri

Bugünün mevzusu bu...
Hamile olduğumu öğrendiğim zamandan beri şişkinlikle başlayan davul karın yerini dolu bir karına bıraktı ve ben uzun zamandır , hatta neredeyse en başından beri kendi kıyafetlerimi giyemiyorum,
1. nedeni göbeğim
2. nedeni ise aşırı şiş Pamela Anderson görünümündeki memelerim:)

Dün tartıya çıktı ve +5 olduğumu gördüm, OMG demek istedim o an ve emin olunuz dedim:)

Ne yapalım..olucak bu..en nihayetinde ben Çağla Şikel veya Ebru Şallı değilim..kilo alıcak tabi vücudum:)

Neyse...dedimya kıyafet sorunu hemencecik başgösterdi...ne giyicem onumu bunumu yok hiçbirini...olmuyo..buda olmuyo...e bu çok kötü durdu... felandı filandı ben internete daldım...
Tr de iki mağaza var..biri Gebe biri Premom mı ne öyle birşey..daha da var muhakkak da bence korkunç derecede iğrençler..resmen gebelik=çirkinleş demek gibiler....
Tam Allaaamm ne yapsam derken içimde bir ses herzaman baktığın Twist mağazasına bak dedi..ne alaka dimi...bende tıngır mıngır AVM de Twist'in yolunu tuttum...içeri girdiğim an çok doğru bir seçim yapmış olduğumu anladım çunku herşeyde bir bol modası vardı... ama ne bol anlatamam:)))
böylece çok cici iki tshirt bir elbise sahibi oldum:) ordan çıktım yargıcıdan kendime pırıl pırıl parlayan bir merserize aldım ki oda bol modasındaydı:)..Gelelim pantalon sorunumuza...onuda dorothy perkins den halledicektim ki Tr de satışının kalktığını söyledi mağaza yetkilileri aynı muhabbeti Marks&Spencer da yaptı..bir H&M de maternity vardı ama oda cehemnnebin dibi uzaktaydı...bende girdim dorothyperkins.com web sayfasına sıraladım siparişleri..alıyorum, alamadım kabul etmedi kredi kartımı, küfür üstüne küfür, hemen memonun kuzeni aradım mailleşmeler felanlar aldı hepsini bana saolsun, Tr ye gelen bir arkadaşıylada yolladı Londradan:)
hepsini çok severek seçmiştim bakınız aşağıda:)



Burdaki penyelerin renkleri mevcut bende:) En sondaki pantolon hariç hepsi cuk oturdu....normalde 8 beden giyiyorum..ama gebelik yüzünden büyüdüm diye herşeyi 10 beden sipariş etmiştim..bir tek bu pantalon yanılttı beni..çünküüü belini gizli bol yapmışlar nasıl demeyin anlatamıcam içinden lastikli büyütüp küçültebiliyosun ve en büyük hali sanırım 14 beden felan..ama aşırı rahat, iş için çok ideal..terletmeyen sıkmayan bir kumaş ve bel...çok mutluyum:))) eğeer 8 bedenseniz ve bu pantalondan almak istiyorsanız 8 beden alın:) yok pembe pantalondan alıcaksanız 10 beden alın derim, çunku çok skinny ve sen muhakkak bir 5-6 kilo alıcan istersen Çağla ol:)

Başka nelerr aldımm..bu dediklerimi de önceden almıştım buyrun burdan yakalım:)
Mangoya gidilir...belimize pantalon bakılır ve hafif şalvarımsı pantalonlar görülür hemencecik iki adet alınır, hem son derece ince oldukları için hemde kendimi içlerinde iyi hissettiğim için hemencecik alıverdim:) birde siyah ceket aldım ki fashionable oliiimm:) düğmesiz yani karnım istediği kadar büyüyebilir!!Eh işte bunlar bana yeterde artar bile...

Son olarak Trde bir eksik olarak Maternity mağazası açmak istiyorum:) şu andaki son kararım bu yönde:))


Minimik oğlumu çok seviyorum...çatlayan bir vücut, patlayan memeler hepsi ona feda olsun..bir sene sonra cillop gibi olurum nasılsa..yani umarım:)))))))))

Hiç yorum yok: