30 Nisan 2012 Pazartesi

21. haftamız hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar!!:)

Ewettt büyüdük ve kocaman oldukk, geldiler beni evimde rahatsız ettiler ama misafirperver davrandım diyo benim oğlum:)
Hamile olduğum gerçeği aklımızda kalarak aşırı derecede unutkan olduğumu unutmayalım ve belkide önceden söyledim sanki söyledim bilemedim bizim her sonucumuz temiz çıktı:)
Sanırım söyledim..o yüzden kısa kesiyorum
Cmtesi günü rutin kontrolümüz vardı (benimki pek rutin değil biliyorum ewet:) insan en geç 13 gün de birmi kontrole gider? ewet gider? yuh deme seninde bebeğin olucağı zaman anlarsın beni azcık)
Herşeyin yolunda olduğuna ikna olduktan sonra tam kilomuzu öğrendik padon gramajımızı cihaz bozuldu! ve düzelmedi:) bir sonraki sefere diyerek ayrıldık ama bugüne bugün 20 hafta 5 günlükken tam 337 gr bir oğlum var benim:))) minnnoşumm:D Ultrasondan görebildiğim kadarıyla herne kadar 3D yi sevmesemde sanırım dudakları babasına benziyor, incecik yani:)
gelgelelim bugünkü mevzum dişçi!
ewet bir o kalmıştı gitmediğim bu ara, dedim boş geçmesin hemen doldurayım:)
önceden olan bir dolgumun yeniden yapılması gerekicek sanıyorumki..çok araştırdım ve Gürken beyede sordum tabiki lokal anestezinin bir mahsuru yokmuş! Kocaaa bir ohhhh çektim içimden, zira korkarım ben diişçiden bııııııııııırrrrrrrrrrrrr, bugün ne olucak yazarım sonrasında, ama birde bebeğimi hissetseydim...kocaman oldun be yavrum, nerelerdesin? milletinki Hagi olmuş:) top koşturuyor sende yetiş be kuzum...Şaka bir yana içerde mutlu huzurlu ve sağlıklı olduğunu gördümya bana yeter..nasılsa gerçekten hissedeceğim bir zaman gelicek...ve son olarak bugüne bugün +6 kg oldum! göğüslerim tam hollanda ineği kıvamına geldi, mor giyinsem olur yani:))) bence bu kilonun 2 kg göğüslerimde, sırtım felan ağrıyor o derece...ve küçücük bir not: yeşil erik aldım kıtır kıtır yiyorum ve wcyle aram çok iyi,maaşalllah diyelimm.!! artıııı göbeğim orman görünümüne döndü dönücek:) bu tüyler kıl olma yolunda ilerliyor..esmer değilim, bayağı beyazım,  kıllı bir insanda değilim aksine yumuşaktır tüylerim felan..ama bu hormonlar ahh bu hormonlar:)) resim eklicem unutmucam bu sefer...

Hiç yorum yok: