15 Mart 2012 Perşembe

Zormuş

Korkunç kelime kabızlık!!
beni bitirdi öldürdü...ne yesem sonuç aynı, korkunç kabızlık..
Öyle korkunç bişey ki nasıl anlatabilirim bilmiyorum..uğraşıyorum uğraşıyorum kesinlikle olmuyor, korkuyorum hemorois olucam diye..:(
Bebeğim seni çok seviyorum ama inan çok zor bişey bu..
Heleki benim gibi memelerine kilosuna ve kabızlık mevzusuna takık bir insan için gerçekten çok zor..
dün gene lavman yaptım, sonra gene ağladım, sonra da duşa girip rahatladım...
Kendimi kontrol etmek için hergün yediklerimi yazmaya çalışıyorum..eskisine göre nispeten çok yiyorum, asla abartı bir durum sözkonusu değil, ama inanılmaz kilo alıyorum, dün gebe nerdeyse gece yarısı iken tutturdum yürüyüş diye..yolun başına kadar yürüyüp geldik Mehmetle yazık gözünden uyku akıyodu....Bugün eve gideyim gene çıkıcam..Yürüyüşe..İsterse yağmur yağsın hiç önemli değil, bir yarım saat yürümem lazım..walla intihar edicem ayol!!!
Henüz cinsiyetini öğrenmedik ama sana bişey alıcam..sanırım kısa kollu tulum gibi bişii ne deniyorsa artık onlara, mümkünse hayvanlı cicili:)
Sorada Amcanla yengene vericem, çünkü ümreye gidiolar, bizim giysimizide sürtsünler orda..
hemen doğar doğmaz giydirelim onu sana:)
Onun dışında çok yorgunum, işe gitmek istemiyorum hatta nefret ediyorum, zaten iyice yorucu olmaya başladı...
Ay sonunda Mehmet amsterdama gidiyor, ben napicam?? bende evde oturayım bari diyorum..Rapor alayım, İşe gidip geleceğime, evimde otururum, sabahları yürüyüş yaparım, öğlenleri avm dolaşırım, ne biliiim, bulurum birşeyler artık...
birazdan ikinci magnormu içicem
bakalım bugün nasıl olucak...

Hiç yorum yok: