28 Mart 2012 Çarşamba

16.hafta

Merhabaaaa,
16.haftanın içine girdikkk!! ne çabuk geçtii zaman...
Bebeğimiz erkek!!!
Şöyle oldu:
24 Mart günü dr a gittim ben azcık kaşıntı gibi bir durumum vardı..gebelikte olur felan dedi dr ilaç verdi..sonrada bebeğe bakalımmı? nasılmış dedi, bakar bakmaz da cinsiyetini söyledim mi? öğrenmek istiyormusunuz? dedi, tabikii ewet dememle..erkek demesi bir oldu..ben direk hayır dedim?, yanlış görüyorsunuz:) kordon o..güldü tabi adam, hani dedim nerde görmeden inanmam..bu lafımın üstüne önce pipisinin olduğu yeri gösterdi sonrada boyunu ölçtü:) bebeğim tam 9 cm uzunluğunda ve 4,2 mm lik pipisiyle göründü bana:))))))))
ben bi inanamadım neden bilmiyorum..o kadar kendimi kıza hazırlamışım inanmışımki...
değişir o dedim dr a, güldük beraber tabii:))))
o kadar çok kız ismi bakmış bulmuştumki...
erkek olunca bebeğimiz şaşkoloz oldum:)
diyorumki bebeğimizin adını "aran" koyalım:)
baktığım duyduğum isimlerin hiçbiri ama hiçbiri güzel gelmiyor bana...
ömer-amcası var o yüzden olmaz
yalçın veya erkan-babalarımızın ismi..ama soyadımız çok uzun tek isim lazım..hem iki babada gzel yaşamışlar ama hastalanmışlar..herkesin hayatı kendine olsunn..
geriye olasılıklar..
Alp
Aras
Emir
Burak
Ziya
Sarp
ve hiçbiri tam olarak içime sinmedi..
mırın kırınla bulduğum isimler....
en gzeli soyadım olan aran bence..anlamı var
Aran Ömerbeyoğlu
veyaz şimdi aklıma geldi azcık pozitif baktığım
Raif Ömerbeyoğlu

ay bilmiyorum...
sizin varsa siz söyleyin.....
bu arada babamız Amsterdam da
Pazar sabah erkenden gitti, pazar sabah gelicekmiş..koskoca bir hafta yanlızım..neyseki yarısı bitti sayılır, ama sıkıldım:( ve kocamı özledim..ve artık kocamanım dun aksam tartı 57 yi gösterdi..nasıl oluyor anlamıyorum..son bir haftadır akşamları eve yürüyorum yaklaşık yarım saat 40 dakika sürüyor bu yol..esasen 20 dakikalık bir mesafe ama ben yavaşım..koşmuyorum:) üstelik abur cubur "0" ..yanlız kendi kendime artık tuvaletimi yapamıyorum..tamamen bitti..endişelenmiyorum desem yalan olur..ama elimdende birşey gelmiyor..yapabileceğim herşeyi yapıyorum sonuçta..olmayınca olmuyor demekki..kasmıcam bende artık..mikerim uleeennn:) deli kadir........

Hiç yorum yok: