21 Mart 2012 Çarşamba

15 hafta 2 gün

Merhabaaaa, bebeğimiz kocaman olmuşş:))
yaşasınnn:)
sabah kontrol vardı, biz sabahın köründe gidiyoruz doktora 8.00 ordayız, herşeyin yolunda olduğunu duyunca ohhh diyor insan...
bir anda unutuveriyor kabızlık felan:)))
bugünün sonuçlarına gelelim:
-herşey yolunda
-gelişimimiz tam haftasında
-yatay değil ayakta bir pozisyonda durduğu için kendini göstermedi benim edepli yavrum...yani hala cinsiyetin bilmiyoruz, ama dr beni şoka sokan bir yoru getirdikiii, ne desem bilemiyorum...göremedim tam ama sanki bir an erkek gibi geldi dedi, ben tabii dumur oldum..çok hazırdım kıza..tabikii erkeğide istiyorum yani ne farkeder dimii, ilk bebeğimiz, erkek olursa hemen bir kız çalışmalarına başlarım bende:):)ama çok şok oldum inkar yok:) hemen babayı uyardım kimseye söylemek yok diye..ben bi tek ananeme söyledim sabah erkenden aradım onu, minnoşum benim..oda bi şaşırdı, hepimiz kızcığız sanırım:):):) 10 gün sonrasına tekrar randevu aldık..dayanamadık:) sonuçta bilmiyoruz cinsiyeti...kesin felan diil...anneme bunları sölemedim:)
-vitaminleri sordum, omega 3, calcium, hiçbirini içmiyorum, suçluluk duyuyorum..gerek olmadığını söyledi...vitaminin dışardan alınanı değilde besinle alınanı iyidir faydalıdır dedi...bende bir oh çektim:)
-demiri sordum..bana verdiği hapı içmeğe ödüm kopuyor...kabızlığıma kabızlık eklenecek diye..bir yandan da zaten tavan durumdayım dahası ne olabilirki...neyse solgarın vitamini var bitkisel onu içebilirmiyim dedim..olur dedi..ama kasmadı..illaa ewet illaa hayır demedi..
-göğüslerimdeki kurulukdan bahsettim, normal onlar hazırlanıyorlar dedi..ilk günden beri hazırlanıyorlar dedim, damarlar var dedim normal dedi..
-karnımın sağındaki batmayı sordum, onada olabilir dedi, dedim hep aynı yerde....oda dediki rahim tek tarafa doğru büyüme gösterir ki bu genelde sol olur o sebeple sağ tarafın karın bağları kasar ondan olabilir dedi, pek mantıklı geldi, kabullendim, sustum..
-folic acidi kesebiliriz dedi, herşeyin fazlası fazla dedi..tmm dedim bir iki gün daha belki bir hafta daha içer bırakırım...
-boyumuzda tahmini 8,5 cm

Maalesef duruş şeklimiz doğru olmadığı için ne görebildik seni ne anlayabildik, ayaklanmışsın annecim:) Artık güzel resimlerimiz 10 gün sonrasına....

Bak buda benim 18.03.2011 tarihli karnım:

Hiç yorum yok: