27 Şubat 2012 Pazartesi

Soyledimmi bilmiyorum

Bahsettimmi daa önce hatırlayamadım... taaaa bi ay önce felan yada bu ay başında hani ben raporluyken 3 güncük o zaman Atıl Yüksel adlı bir doktordan randevu aldım. Hemde taaa 21. hafta için:))
Telefon konuşmamız aynen şu şekilde gelişti..
Zııırrr
-Alo
Merhaba ben randevu almak istiyorum,
-Nisana sonuna kadar randevu veremiyoruz maalesef (?)
Tamam ben zaten 8. haftamdayım, sanırım uygun bir zaman bulabiliriz..
-Sayalım, 3 5 18 20 21 o zaman size 7 Mayıs saat 16:30 a 21.hafta olarak randevu yazıyorum..
Çok teşekkür ederim:) ücretide öğrenebilirmiyim..
-tek gebelikmi, yaş kaç
Ewet tek gebelik, 33
-550 TL
Tamm Teşekkürler
-2 li 3 lü testleriniz temiz çıkarsa bir aksilik olmazsa görüşmek üzere
Allah korusun, tekrar teşekkürler..

Bana ne biliyorum ama dayanamadım küçük bir hesap yapıp Atıl Yüksel olmak istediğime karar verdim zira günde 10 hasta alsa haftada 5 gün çalışşsa 100 milyardan fazla yapıyor???? Acaba doğacak bebeğimi beşik kertmesi yapabilirmiyiz Dr beyin çocukları veya torunlarıyla:))))))))
Ahhh babacım ahh, şimdi dr olmak varmış canım sevgili babam..emeklerine çabalarına prensiplerine helal olsun senin gibisi zor gelir, bir tanesin sen!!
Yarın sabah erkenden Dr. randevumuz var
11. haftadayız ve çok heyecanlıyım...İnşallah herşey yolundadır..
Mide krampları, yanmaları, yok denecek kadar azaldı, şimdi geriye kalanlar: yorgunluk (inanılmaz), korkunç kabızlık (istediğini ye nafile), şişkinlik, d cup göğüsler :(, 10 saat uyku üstüne hiç uyumamışlık görüntüsü:)
Mutlumuyum?
Geberiyorum!! :)

Hiç yorum yok: