7 Şubat 2012 Salı

off poff

Nasıl sıkılıyorum, nasıl sıkılıyorum anlatamam, bir yer bu kadar  mı sıkıcı bunaltıcı iç bayıcı olabilir Allahım ya, birde insanlar pek bir havalarda çok çalışıyorum harika işler yapıyorum hede hödö modundalarya en çok ondan bunalıyorum.
O kadar boş bir yer ki burası iş olsun diye saçma sapan fikirler üretmeceler, yapıyorum çalışıyorum imajı için değişik oyunlar içine girmeler, işin tuhafı buranın raconu o şekilde, yani uyarsan bu mevzuya senden kıymetlisi yok olur, tabii benim gibi uyamazsan ortadan ikiye çatlaman gayet normal olur:)
Bu gerçekten iş olabilirmi? en çok kafamı kurcalayan mevzu bu, burası gerçekten bir insanın iş hayatı olabilirmi? Ne gibi bir başarı bekler, neyi hedefler, vardığı nokta nedir? yani bu soruların cevapları tamamen anlamsız yok veya saçmalık olduğu için yapamıyorum ben burda, o yüzden başka bir dünyanın insanı gibi bakıyorum etrafıma, hatta dahada ilerisi ben sanki buranın E.T.siyim:) o derece, o kadar yabancı ve uzak...
Bir bekleme moduna girdim bekliyorum, inşallah bu günler biticek geride kalıvericek, zaman kolaycana geçiversen ah bi geçiversen....
Doğumu nerde ve nasıl yapacağım? bııııırrrr düşünemiyorum şu an, amerikaya gitmek istiyorum eğitim şansı vermek için bebeğimize ama görümde korkmuyor değil, hatta bayağı bir korkuyorum, gayet rahat söyleyebilirim bunu, san diego da bir doktor buldum türk, bu benim içimi rahatlattı biraz, bir yandan orada yapamacağımız harcamayı acaba onun için bankaya koysak ki bu 50 milyar civarı bir para olacaktır çok büyük ihtimalle..18 yaşına geldiğinde ne olur acaba? iyimi olur kötümü olur, 20 yılda büyümezmi bu para büyür tabiki değilmi?Aman bilemiyorum şimdi bu kadar öteyi düşünmelimi?
Yarın doktorla randevumuz var bakalım ne olmuş 10 günde, umarım herşey yolundadır, mutlu mesut haberler veririm ben yarın,
Sevgiler sevgiler vede sevgiiiiiiler

Bengi!

Hiç yorum yok: