22 Şubat 2012 Çarşamba

icimden geldii:)

Babamız çine gitti, fuara, giderken hiç istemiyordu ama gidince ilk lafı iyiki gitmişim oldu, annem bizde allahdan yoksa koskocaman hafta yanlız kalıcaktim:(, çok zor olucaktı yaşaaasınnn anneeeciiiğimm!!!
Haliyle anneciğime iş düştü bi benimle bi acimle ilgilen beyni döndü kadının:)
Şaşkoloz oldu:)
Babasız hayat ne kadar zorsa annesiz hayat onun 5 misli felan olur sanırım, hepimizin annesi çokk çok uzun seneler yaşasın, annemi çok seviyorumm, hemde çokk, önceleri hiç anlaşamaz hep küserdim, beni anlamadığı sürekli herşeyi yasakladığı için ölüm küsleri yapardım, ama babamı kaybedince, birbirimize yaklaşmaya başladık, soraa ev arkadaşına dönüştük, sorada kopamaz olduk, şimdi ben anne olucamya annemi yere göğe sığdıramıyorum, zaten sığmasın istiyorum, herşeylerden daha çok annemi seviyorum:)

Hiç yorum yok: