16 Şubat 2012 Perşembe

9.hafta felan heralde

Çok değişik çokk, gerçekten anlatılmaz yaşanır tarzı..bugün dr randavumuz vardı, bebeimiz 2,8 cm olmuş, haftasını sormayın bende tam bilmiyorum umurumdada değil:)
tam 10 gün önce bir önceki dr randevumuzda 1,8 yada 1,9 cm idi, yani 10 günde koskocaman olmuş bizim minnoşş, işin komik tarafı birde hareket ediyor!!!!!!!!Gözlerime inanamadım, şok yaşadım tamtamına bildiğin şok:) bir sonraki randevumuz normalde 15 gün sonra fakat ben sabredemiyorum o sebeple 10 gün sonra:)
bendeki değişikliklere gelinceee:
kalp atışının başlamasıyla takriben 6-7. haftaya geliyo, bir anda sebze yemeklerinden tiksinme, bakamama, kokusuna bile tahammül zor etme başlamıştı, halada devam ediyor, azaldı ama hala sebze yiyemiyorum, ewet ben ve sebze yememek olmıcak iki şey yanyana geldi...
Midemdeki tahammül edilemez yanmalar bu bir kaç gündür çok azaldı, binlerce şükür, nası korkunç birşey Allahımmm!!! Mide yanması batırabilmek için herşeyi denedim, tatlı, tuzlu, ekşi, acı hiçbri fayda etmedi, 5 dakika sonra gene başadı yanmalar bende saldım gitti, leblebi, meyve felan bişiiler atıştırmaya başladım, sebze yemediğim için kabızlık başladı ki zaten ezelden kabızımdır, yaklaşık sanırım 1,5-2 kilo civarı aldım gibi oldu, elimde olmadan, yemeden nasıl alınır, işte böyle alınır!
Mide yanmasını geçtim birde bir gaz varrrr kiiiiii ne siz sorun ne ben söyliyeyimmm, davul gibi karnım, inmek bilmiyor, insanın şimdidenmi karnı kocaman olur şişer, ewet benim öyle üstelik daha önce böyle birşeyde yaşamadım, nerdeyse 4-5 aylık görüntüsü oluyo bazen, korkuyorum kendimden,
göğüslerimden bahsetmesemmi:)) şimdien bir beden büyük sütyen giyiyorum, hayır tamam zaten dolgun göğüslerim vardı tamam ama bu ne ya? Füze gibi duruyorlar, zıpla sallan kımıldamıyorlar bile:)))))) Uyuduğum uykudan bahsemesemmi:) Dün gece 9,30 sularında yattım sabahda 7,30 da zor kalktım bunu söyliyeyim siz anlayın gerisini, hep ama hep yorgunum, o kadar uykudan sonra yüzümde hiç uyumamış görüntüsü oluyor:))
Başka ne anlatayım aaaa amerikayı anlatayım, şimdi önemli olan fiyatlardı, araştırdım bayağı bir uğraşım iki firma buldum fikir olması açısından, bir tanesi el değiştirmiş, herkesin kullandığı idi o, fakat şimdi yanlızca NY ve belki Miami olucakmış ve 55000$ min gibi bir fiyat soylediler yuru git manyak dedim, digeri ise SD da yanlızca hastane ve doktor masraflarına 16500$ gibi bir fiyat aylık kira bedeline 2500$ yazmış tabii bu oburunun yanında pek ucuz kalıyor, neyse ben zaten SD ya gitmek istiyorum, oradan bir türk dr da buldum hatta ünlülerden biriyle yazıştım ki 4 çocugunu SD de doğurmuş 5. yolda biri, benim dr meğer onun 4. çocuğunun druymuş:) çok yardımcı oldu ve hastane dr ve oda masraflarının max 10000$ tutacağını söyledi, hatta dr u aradı benden bahsetti fln, o açıdan gönlüm rahat yanlızca ev sorun şimdide, çünkü çok pahalı evler, bide eşyalı aradığımız için gerçekten pahalı, bakalım bilmiyorum nasıl olucak, kısmet diyelimm..şimdilik bu kadar 10 gün sonra görüşürüz:)
sevgiiilerrrr...

Hiç yorum yok: