3 Şubat 2012 Cuma

6.hafta :)))))))))

Minimik kuzumuzz tam tamına 6 haftalıkmışşş:)))))
nasıl bir rahatladım nasıl bir ohh dedim
Binlerce kez şükürler olsun!!!
28 Ocakda doktor randevumuz vardı ve stresli bir bekleme durumuda haliyle....
Bir önceki hafta çünkü doktor bir terslik var gibi konuşmuştu bizimle ve haliyle bizi yerin dibine götürmüştü..
Çok zor geçti o bir hafta ama geçti
Kar kıyamet bu arada İstanbul, ama olsun 28 Ocak sabahı sabahın köründe olan randevumuza koşarak gittik, hemencecik ultason kısmına geçtikkkk veee çok şükürrr kiii bebeğimizin pıt pıt kalbini görüverdik kendisi 8,8 mm olup heyecanlı heyecanlı tavırlar sergilemekteydi:)  Biraz gözyaşından sonraa mutlu mesut evimizee geldikkk doktor bize boyuna ve kese büyüylüğüne bakınca 6 haftalık gibi dedi yani gene tuhaflık var zamanda ama umrumda diill, pıt pıt kalbi gördümyaaa kim takar kaç haftalık...
Sonraki randevumuz 8 Şubatta yani çarşamba günü bekle bekle bekle....
Bu arada ben sıfır yemek, yanlızca makarna ekmek kırkırak tüketebiliyorum, şu anda bu yazıyı çok zor yazıyorum çunku inanılmaz başım dönüyor, ekrana bakamıyorum, yatarken midem acayip yanıyor o sebeple iki yastık çözümünü geliştirdim (şimdidenmiii?) göğüslerimm iki kişilik oldu  ( şimdidennmi?) sanırım hamileliğin sonralarına doğru sütçü imam modeline dönüşücem:) bak bu hiç hoşuma gitmedi!

Ama olsun mutluyumm değişiğimm nasıl anlatayımm henüz bilmiyorum çok farkında diilim, böyle bir değişik ama güzel, sanırım karnım biraz büyüyünce anlıyacağım anne olacağımı, şimdi herşey rüya gibi bir anda oluyor bir anda bitiveriyor, o yüzden sanırım biraz göbişimin büyümesi benim aklımı oynatmama yeticek:)))))

Hiç yorum yok: